تبیان، دستیار زندگی
روزهایی که با دوستانمان در مدرسه می گذرد و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکلاسی ها (دوستان مدرسه)

همکلاسی ها (دوستان مدرسه)
دوستان دوران مدرسه می توانند تا آخر عمر برای شما دوستان خوبی باشند دوستانتان را با دقت انتخاب کنید آنها را به خانواده تان معرفی کنید روزهای تعطیل با آنها در تماس باشید و از حال آنها خبر بگیرید عکس یادگاری هم یادتان نرود!

وقتی دوستانتان به شما اعتماد می کنند اسرار آنها را به دیگران نگویید.

اگر یکی از همکلاسی هایتان معلولیتی دارد اجازه ندهید این معلولیت باعث عدم ایجاد ارتباط شما با او بشود.با هم رابطه دوستانه برقرار کنید و از هم صحبتی با هم لذت ببرید.

اگر خودتان مشکل یا معلولیت جسمی دارید نگذارید این مشکل باعث دور شدن شما از اجتماع شود.از هر وسیله که ارتباطات شما را راحت تر می کند استفاده کنید. علاوه بر دوستی با همکلاسی هایتان با بچه هایی که مشکل مشابه شما دارند آشنا شوید و با هم در فعالیت های ورزشی شرکت کنید.توانایی هایتان را به دیگران ثابت کنید.

علاقه و توانایی هایتان را شناسایی کنید .در اجرا ی برنامه های فرهنگی مدرسه مشارکت داشته باشید . در برنامه های هنری و علمی شرکت کنید و سعی کنید برای پدر و مادر و مدر سه افتخار کسب کنید.

گاهی می توانید در راه رفت و آمد به مدرسه دوستانی پیدا کنید و این ساعات را هم با شادی و نشاط بگذرانید. اگر از سرویس مدرسه استفاده می کنید یادتان باشد وقتی خودرو در حال حرکت است هیچ وقت به در تکیه ندهید. هنگام سوار و پیاده شدن صبر کنید تا ماشین بطور کامل متوقف شود و هنگام حرکت درخودرو را باز نکنید. مراعات حال راننده را هم بکنید چون ممکن است خسته باشد و به اندازه شما انرژی نداشته باشد. کارهایی که باعث می شود تمرکز راننده هنگام رانندگی از بین برود انجام ندهید.