تبیان، دستیار زندگی

"خجالت نکش" بدون تغییر اکران می‌شود

رضا مقصودی گفت "خجالت نکش" در جشنواره فیلم فجر به اندازه‌ حقش، آنچه را که باید دریافت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
خجالت نکش

 رضا مقصودی کارگردان فیلم سینمایی "خجالت نکش" که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت، در خصوص تغییرات احتمالی برای اکران عمومی این فیلم گفت: فیلم"خجالت نکش" آماده است و همان نسخه جشنواره در اکران عمومی نیز به روی پرده سینماها خواهد رفت.

وی در ادامه درباره بازخوردهایی که از اکران این فیلم در جشنواره دریافت کرده است، بیان کرد: حضور در جشنواره فیلم فجر اتفاق خوبی بود و بازخوردها نیز خوشحال کننده بود و راضی هستم. انتظار این برخورد را از قبل داشتم و فکر می‌کردم که فیلم مورد استقبال واقع شود و به اندازه‌ حقش، آنچه را که باید دریافت کرد.

این کارگردان درباره رقابت فیلم خود با سایر کمدی‌ها برای اکران نوروزی نیز اظهار کرد: از آنجایی که هیچ یک از فیلم‌های کمدی حاضر در جشنواره و خارج از آن را ندیده‌ام نمی‌توانم قضاوت کنم، اما امیدوارم فیلم در اکران عمومی نیز با اقبال خوبی مواجه شود.

"خجالت نکش" درباره یک زن وشوهر پا به سن گذاشته است که تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای بچه‌دار می‌شوند ولی تلاش می‌کنند تا این موضوع را از اهالی روستای محل زندگی خود پنهان کنند.

در این فیلم شبنم مقدمی، احمدمهرانفر، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، النازحبیبی، سید علی صالحی، فرانک تمنایی، کاوه آهنگر و سمیرا حسینی ایفای نقش می‌کنند.

"خجالت نکش" را سید امیر پروین حسینی تهیه کرده و یکی از گزینه‌های اکران نوروزی است. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را برای کارگردانش به ارمغان آورد.
منبع: هنر آنلاین