تبیان، دستیار زندگی

«مهران» میزبان زائران راهیان نور است

یادمان‌های نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران از جمله یادمان‌هایی هستند که زائران راهیان نور می‌تواند درآنجا حضور یابند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
منطقه جنگی

روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران  با اشاره به میزبانی مهران از زائران راهیان نور بیان کرد: بزرگترین دستاورد اردوهای راهیان نور آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن است. از طرف دیگر مهمترین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های نوجوان وجوان است که اردوی راهیان نور بستری دراین مسیر است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۲۵ نفر مسافر طی ۱۰ روز گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور بازدید کرده‌اند.  از این تعداد ۱۱۴ نفر را برادران و ۷۱۱ نفر را خواهران تشکیل داده است.

جاویدان گفت:مناطق عملیاتی نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران از جمله یادمان‌هایی هستند که زائران در آن حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه زمان بازدید از مناطق عملیاتی مهران  منحصر به زمان خاصی نیست ادامه داد: امکانات لازم برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور در طول سال در مناطق عملیاتی شهرسان مهران آماده است و در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی، کتاب آشنایی با منطقه و فضا سازی تدارک دیده شده است.

منبع: ایسنا