تبیان، دستیار زندگی
پرسپولیس ؟ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تغییر اسامی برخی از مكان ها تیم پرسپولیس هم به پیروزی تغییر نام یافت اما تیفوسی های این تیم همچنان برای تشویق تیمشان از كلمه پرسپولیس استفاده می كنند و حتی اكثر روزنامه ها پیروزی را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهور : بگوئید پیروزی !

پیروزی یا پرسپولیس ؟

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تغییر اسامی برخی از مكان ها تیم پرسپولیس هم به پیروزی تغییر نام یافت اما تیفوسی های این تیم همچنان برای تشویق تیمشان از كلمه پرسپولیس استفاده می كنند و حتی اكثر روزنامه ها پیروزی را به نام پرسپولیس می شناسند .

حساسیت نام یكی از بزرگترین تیم های كشورمان آنقدر جالب و دلنشین است كه حتی ریاست محترم جمهور جناب آقای خاتمی هم وقتی لحظه ای از سیاست دوری گزید و به ورزش رسید پیشنهاد داد تمامی اهالی فوتبال پرسپولیس را پیروزی خطاب كنند.

روز چهارشنبه در مراسم افطاری جمعی از هنرمندان و ورزشكاران و برگزیدگان علمی با رئیس جمهور آقای خاتمی وقتی علی انصاریان را دید به او گفت : پرسپولیس یك نام یونانی است پس چه بهتر كه از كلمه پیروزی كه بسیار شكیل و زیباست برای تیم خودتان استفاده كنید.

همین جمله رئیس جمهوری كافی بود تا باشگاه پرسپولیس جدی تر روی این پیشنهاد فكر كند .

در این ارتباط مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت : این موضوع كاملاً درست است و ما هم این را به آقای غمخوار منتقل خواهیم كرد و پس از بحث در هیات مدیره باشگاه در این باره تصمیم گیری خواهد شد. البته باید ببینیم هیات مدیره چه تصمیمی می گیرد اما واقعیت این است باشگاه ما با نام پیروزی و داخل پرانتز پرسپولیس به ثبت رسید. اما در حال حاضر هواداران باشگاه علاقه خاصی به نام پرسپولیس دارند.