تبیان، دستیار زندگی

دستگیری سارقان مسلح شمال شهر

اعضای باند ۳ نفره سرقت مسلحانه در یکی از خیابان‌های شمال شهر گرفتار شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سارق
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ محمدباقر قدم زاده - رئیس کلانتری 122 دربند با اعلام خبر دستگیری سارقین مسلح شمال شهر اظهار کرد: ساعت 11 شب چهارشنبه، ماموران تیم عملیاتی کلانتری دربند در حین گشت زنی خود در منطقه زعفرانیه، به 3 نفری که داخل کوچه‌ای در حال پرسه زنی بوده مشکوک شده و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود نامبردگان قصد سرقت مسلحانه و به عنف از منازل بالای شهر را داشتند.

رئیس کلانتری 122 دربند با بیان اینکه اعضای این باند قبل از هر اقدامی دستگیر شدند، گفت: از این سارقین یک قبضه کلت کمری، 6 عدد فشنگ جنگی، دو عددگاز اشک آور و چند قبضه چاقو، حکم ورود به منزل جعلی، دستکش، نوار چسب و اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهمین پس از دستگیری اعتراف کردند که قصد سرقت مسلحانه از منزل را داشته اند که با هوشیاری مامورین زمین‌گیر شدند.

قدم زاده با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند، گفت: با توجه به تدابیر فرماندهی انتظامی پایتخت، در ایّام نزدیک به عید نوروز، تیم‌های عملیاتی محسوس و غیرمحسوس کلانتری‌ها برای پیشگیری از سرقت‌های به‌عنف و خشن فعال خواهند بود.
منبع: خبرگزاری تسنیم