تبیان، دستیار زندگی

دومین جشنواره هنر و خلاقیت برگزار می گردد.

بخش کودک و نوجوان موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در راستای اجرای طرح ملی هنر و خلاقیت، دومین جشنواره ملی هنر و خلاقیت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف تقویت مهارت های دست ورزی و پرورش خلاقیت دانش آموزان سطح دبستان های کشور در روزهای 10، 11 و 12 اسفند ماه 96 در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مدیریت پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران، قطب خلاقیت دانش آموزان شهر تهران پژوهش سرای اندیشه پویا، شرکت اندیشه آفرینان شریف برگزار می گردد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دومین جشنواره هنر و خلاقیت برگزار می گردد.
مخاطبین این جشنواره دانش آموزان رده سنی 6 تا 12 سال (پیش دبستانی تا ششم دبستان) می باشند.

از اهداف برگزاری این جشنواره:
· کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش هنر و پرورش خلاقیت با استفاده از تکنیک های هنر، خلاقیت و تولید آثار هنری خلاقانه و مطلوب
· انتخاب راه های بهره گیری مناسب از توانایی های دانش آموزان برای تولید آثار خلاقانه
· شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان
· تقویت مهارت نقاشی و رنگ آمیزی، مهارت تاکردن و اریگامی، مهارت برش و حجم سازی، مهارت زیبانویسی دانش آموزان با هدف تولید آثا خلاقانه می باشد.

موضوع این جشنواره " سرزمین من" است و دانش آموزان مقطع دبستان آثار خود را در سه قالب طراحی و نقاشی، حجمی و کاردستی و زیبانویسی از مهرماه تا بهمن ماه سال 96 از طریق سایت هنر و مدرسه ارسال کرده اند.
پس از داوری مرحله اولیه در نهایت 1300 اثر برگزیده به تفکیک در سه بخش 750  اثر طراحی و نقاشی، 350 اثر حجمی و کاردستی و 200 اثر زیبانویسی در دومین جشنواره ملی و هنر و خلاقیت نمایش داده خواهد شد. و در نهایت پس از رای بازدید کنندگان و داوری نهایی در مراسم اختتامیه که در ساعت 15:30روز شنبه 12 اسفندماه در سالن شهید بهنام مرکز مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب برگزار خواهد شد به برترین ها لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

دومین جشنواره هنر و خلاقیت برگزار می گردد.

این یک دعوت رسمی است.


کانال کودک و نوجوان تبیان
تنظیم: فهیمه امرالله
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.