موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با همکاری مجمع ناشران الکترونیک و به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران و نیز جشنواره ملی رسانه های دیجیتال که در اردیبهشت ماه در تهران برگزار میشود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش ویژه  نرم افزار با 20 تا 50 درصد تخفیف

تصویر از فروش ویژه در نمایشگاه کتاب

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با همکاری مجمع ناشران الکترونیک و به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران و نیز هشتمین نمایشگاه نشر الکترونیک ، اقدام به فروش ویژه نرم افزارهای تولید شرکتهای عضو مجمع ناشران الکترونیک نموده است.

در این فروش ویژه محصولات با 20 الی 50 درصد تخفیف به خریداران ارائه میشود

نکته قابل توجه در این جشنواره فروش پذیرش بن خرید کتاب داخلی است که خریداران میتوانند پس از ارسال سفارش خود ، بجای وجه سفارش بن خرید کتاب را ارائه نمایند.

بن خرید کتاب داخلی پذیرفته می شود

کابران عزیز تبیان میتوانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تبیان و گروه نرم افزارهای چند رسانه ای، سفارشات خود را ارسال نمایند.

همچنین در صورتی که محصول مورد نیاز شما در فروشگاه اینترنتی ارائه نشده است  شما میتوانید با مراجعه به سایت مجمع ناشران الکترونیک ایران و مشاهده محصولات این مجمع ، محصولات مورد سفارش را انتخاب نموده  و به آدرس پست الکترونیک بخش تجارت الکترونیک به آدرس ec@tebyan.net  ارسال نمایید. به سفارشات شما در اسرع وقت رسیدگی شده و محصول مورد نظر برای شما ارسال میگردد.

لازم به ذکر است در فروشگاه اینترنتی تبیان علاوه بر محصولات نرم افزاری ، کتاب، مجموعه های کمک آموزشی و سایر اقلام فرهنگی ارائه میشود.

لیست کامل شرکتهای عضو مجمع ناشران الکترونیک

آدرس اینترنتی مجمع ناشران الکترونیک   Http://www.iiep.org