تبیان، دستیار زندگی
وحید شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با به ثمر رساندن چهارگل در دیدار تدارکاتی دیشب برابر اوکراین به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان دست یافت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمسایی آقای گل تاریخ فوتسال جهان

ایران مهد گلزنان بزرگ  دنیا در فوتبال و فوتسال

وحید شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با به ثمر رساندن چهارگل در دیدار تدارکاتی دیشب  برابر اوکراین به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان دست یافت تا همچون علی دایی به تاریخ بپیوندد.

تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند عصر دیروز  در دیداری تدارکاتی برابر اوکراین به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه  که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال ایران موفق شد با نتیجه 5 بر 2 حریف قدرتمند خود تیم فوتسال اوکراین را شکست دهد.

بر پایه این گزارش، وحید شمسایی در این دیدار موفق شد در دقایق 6، 16، 24 و 37 دروازه اوکراین را باز کرده تا باتوجه به این 4 گل تعداد گلهای خود را در میادین رسمی به 305 گل رسانده و عنوان آقای گل جهان را به خود اختصاص دهد. این عنوان پیش از این در اختیار مانوئل توبیاس برزیلی با 302 گل بود.

احمد پری آذر در دقیقه 39 دیگر گل تیم فوتسال ایران را روی پاس شمسایی به ثمر رساند.

همچنین ویتالی بلاروس در دقیقه 22 و یوگنی راگاجوف در دقیقه 31 گل های تیم فوتسال اوکراین را به ثمر رساندند.

فوتسال اوکراین در رده بندی فوتسال جهان در رتبه ششم قراردارد اما این تیم با ترکیبی جوان به تهران آمده است.

این تیم روز چهارشنبه نیز یک دیدار دوستانه مقابل تیم فوتسال امید کشورمان برگزار می کند.

تیم امید ایران خود را برای نخستین دوره رقابتهای فوتسال غرب آسیا آماده می کند

این آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران است که در رنگینگ جهانی فوتسال جهان در رتبه یازدهم قرار دارد.

تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان پس از دیدار با اوکراین ساعت 30/21 دقیقه روز بیستم اردیبهشت ماه با پرواز امارات و پس از توقف کوتاهی در دبی عازم ژاپن خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان درمسابقات قهرمانی آسیا که از روز 23 اردیبهشت ماه در دو شهر هیوگو و اوزاکا ژاپن برگزارمی شود درگروه D با تیم های لبنان، مالزی و چین هم گروه است.

شمسایی که افتخارات زیادی را کسب کرده بود اکنون  آقای گلی فوتسال جهان را نیز کسب کرد

وحید شمسایی بهترین گلزن تیم ملی فوتسال کشورمان نیز که در بازی دیشب خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان معرفی کرد در بازیهای قهرمانی آسیا این فرصت را دارد که فاصله خود را با توبیاس برزیلی بیشتر کند و مثل علی دایی که در تاریخ گلزنان فوتبال جهان جاودانه شده است ، این عنوان با افتخار را از آن کشورمان کند.

مطالب مرتبط :

شمسایی در راه نیوجرسی