تبیان، دستیار زندگی
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر پیام به لیگ برتر هم صعود كند سرمربی این تیم نخواهم شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عزیزی: تیم ملی شرایط خوبی ندارد

خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر پیام به لیگ برتر هم صعود كند سرمربی این تیم نخواهم شد.

خداداد عزیزی كه به عنوان مدیر فنی تیم پیام خراسان فعالیت می كند، پس از پیروزی دو بر یك تیمش برابر سرخ‌پوشان دلوار افزار به خبرنگار ایسنا، ‌گفت: بازی خوبی بود و فكر می‌كنم كیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شیرودی سبب شد تا دو تیم نتوانند برنامه‌های تاكتیكی موردنظرشان را پیاده كنند.

وی افزود: ما روی اشتباه دروازه‌بان كه جزئی از فوتبال بود گل اول را خوردیم اما به مرور بازیكنان ما جریان كار را در دست گرفتند و با بازی خوبی كه از خود به نمایش گذاشتند، توانستند دو گل به حریف زده و پیروزی را برای پیام به ارمغان بیاورند.

عزیزی در ارزیابی خود از تیم سرخ‌پوشان گفت: این تیم فوق‌العاده بود و فكر می‌كنم آنها نیز نمی‌توانستند دراین زمین برنامه‌های موردنظرشان را پیاده كنند. البته آنها هم مثل ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشتند.

وی اضافه کرد: تیم پیام بازیكنان جوان و تقریبا بی تجربه‌ای دارد كه از این رو ما مجبور بودیم پس از زدن دو گل به تیم سرخ‌پوشان كمی عقب بكشیم تا نتیجه را حفظ كرده و پیروزی را از آن خود كنیم.

حضور 90 دقیقه ای خداداد در المپیاد ایرانیان

مدیرفنی تیم فوتبال پیام درباره سمتی كه در این تیم دارد،‌ گفت: از من خواسته‌اند كه به این تیم كمك كنم و زیاد توجهی به نام و عنوان ندارم، حالا مشاور یا مدیر فنی فرقی نمی‌كند. مهم این است كه بتوانم به لحاظ فنی در كنار پیام باشم. من برخلاف اخبار شنیده شده به هیچ وجه حتی اگر پیام به لیگ برتر هم صعود كند، سرمربی این تیم نخواهم شد و فقط به عنوان مشاور فعالیتم را ادامه می‌دهم.

وی درباره احتمال صعود پیام به لیگ برتر خاطرنشان كرد: این بازی تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت پیام داشت و كسب این سه امتیاز و ایجاد فاصله با تیم‌های مدعی دیگر كار را برای ما راحت‌تر می‌كند و با توجه به اینكه در اواخر لیگ تمام مدعیان باید با هم بازی كنند، نتیجه تساوی برای هر تیمی می‌تواند بوجود آید. معتقدم اگر ما از سه بازی آینده خود سه امتیاز كسب كنیم حتما به لیگ برتر صعود خواهیم كرد.

خداداد عزیزی همچنین درمورد وضعیت تیم ملی و فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه وضعیت فوتبال ما درست نیست و تیم ملی شرایط خوبی را سپری نمی‌كند. فكر می‌كنم بهترین تصمیمی كه اخیرا در فوتبال ما گرفته شد، تصمیمی كه اخیرا در فوتبال ما گرفته شد، انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی بود. اما، درباره‌ی مسوولین فدراسیون صحبتی نمی‌كنم و فكر می‌كنم سفره‌ای پهن است و آنها هم مشغولند.