تبیان، دستیار زندگی

ویژه نامه سیمرغ36 در وبسایت تبیان منتشر شد

ویژه نامه الکترونیکی «سیمرغ36»ویژه جشنواره فیلم فجر در وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش فیلم و تلویزیون موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این ویژه نامه را بر اساس رویداد و اخبار جشنواره فیلم فجر تهیه و منتشر کرده است.
«نقد و تحلیل/ اخبار و رویداد/گزارش» سه بخش اصلی این ویژه نامه است که به تحلیل بزرگترین رخداد سینمای ایران می پردازد. رخدادی که در آن برترین آثار سینمایی یک سال کشور مورد بررسی قرار می گیرند.
«آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی /کهنه‌کاران بازیگری در جشنواره‌ فیلم فجر/ ۱۶ مجموعه سینمایی در تهران میزبان فجر می‌شود/ سینماهای مردمی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد/ می‌خواهند فجر را از جشن حافظ هم کوچک‌تر کنند / «لاتاری» بهترین فیلمی است که ساخته‌ام / سختی‌های «چهارراه استانبول» در آستانه سالگرد «پلاسکو» / «جاده قدیم» فیلم متفاوت ژانر اجتماعی / حضور فیلم‌هایی با موضوع مقاومت پررنگ است/ ۱۳۰ انفجار در یک پلان «تنگه ابوقریب»/ «هفت» همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن می‌رود/ «به وقت شام» گریم سنگینی داشت/ اعلام جزییات برپایی همزمان جشنواره ملی فیلم فجر در ۳۱ استان» برخی از عناوین این گزارش است که به اثار مختلف سینمایی تعلق دارد.
علاقه مندان می توانند این ویژه نامه را در نشانی https://tebyan.net/ مشاهده کنند.