تبیان، دستیار زندگی
م میلان و یوونتوس ایتالیا جهت حضور در یك دیدار تشریفاتی در تعطیلات میان فصل به عربستان سفر خواهند كرد. به گزارش سرویس خارجی بخش ورزشی تبیان: این دو تیم در بازی خداحافظی احمد جمیل كاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه الاتحاد عربستان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میلان و یووه در جده به میدان می روند

دو تیم میلان و یوونتوس ایتالیا جهت حضور در یك دیدار تشریفاتی در تعطیلات میان فصل به عربستان سفر خواهند كرد.

به گزارش سرویس خارجی بخش ورزشی تبیان: این دو تیم در بازی خداحافظی احمد جمیل كاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه الاتحاد عربستان به میدان خواهند رفت.

به گفته منصور البلوی مدیرعامل باشگاه الاتحاد، دو تیم ایتالیایی با همه ستارگان خود به وسیله یك هواپیمای اختصاصی وارد جده خواهد شد و در یك تورنمنت تقریباً سه جانبه به میدان خواهد رفت.

در آغاز این مراسم دو تیم میلان و الاتحاد به مصاف یكدیگر خواهند رفت، تیم بازنده این جدال در برابر یوونتوس قرار می گیرد و تیم برنده در دیدار دوم حریف میلان در بازی سوم خواهد بود. همه این دیدارها در یك نیمه 45 دقیقه برگزار خواهد شد.

پیش از انجام این دیدار نیز ستارگان و مربیان دو تیم ایتالیایی در یك كنفرانس خبری حاضر خواهند شد.

البلوی در ادامه توضیحات خود پیرامون توافقات به دست آمده در این زمینه گفت: "ما قید كرده ایم كه همه ستارگان صاحب دو تیم از جمله بازیكنانی همچون: شوچنكو، ریوالدو، اینزاگی، نستا، مالدینی، سیدروف و كاكا از میلان و دل پیه رو، دی وایو، ندود، تره زگه و تورام از یوونتوس باید در این دیدار حاضر باشند.

هدف ما از برگزاری این مراسم باشكوه قدردانی از زحمات ستاره و كاپیتان اسبق باشگاه الاتحاد و تیم ملی عربستان، احمد جمیل است."