تبیان، دستیار زندگی

شرایط وام بدون سپرده

از میان بانک های ایرانی، بانک قرض الحسنه مهر ایران، وام بدون سپرده اعطا می کند که متقاضیان با تهیه مدارک لازم می توانند برای وام بدون سپرده اقدام کنند. وام چهار درصدی بدون سپرده فوری بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر اینکه چهاردرصد می باشد شرایط بدون سپرده و دریافت فوری وام را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
وبگردی،اقتصاد،صنعت،آسمونی،شرایط وام بدون سپرده

شرایط وام بدون سپرده

با توجه به محدود بودن منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور و تقاضای بیش از ظرفیت جهت دریافت این نوع تسهیلات بانک مرکزی اولویت پرداخت این نوع تسهیلات را به بخش های اقتصادی تولیدی و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان تخصیص می دهد بنابراین دریافت این تسهیلات برای همه مشتریان مقدور نمی باشد. بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی اقدام به اجرای طرح تسهیلاتی نموده که در آن مشتری می تواند وام قرض الحسنه چهاردرصد را بدون سپرده گذاری دریافت نماید.

شرایط وام بدون سپرده : شرایط کسب وام چهار درصدی فوری بدون سپرده

در این طرح مشتری باید پس از افتتاح حساب یا تکمیل موجودی 50 درصد مبلغ وام درخواستی خود را نزد بانک به عنوان وثیقه تسهیلات تودیع نماید و همزمان اقدام به تشکیل پرونده تسهیلاتی خود نماید و بعد از تشکیل پرونده و تصویب آن توسط شعبه یا سرپرستی استان بانک اقدام به پرداخت مبلغ درخواستی به حساب مشتری می نماید.

  • حداکثر مبلغ تسهیلاتی پرداخت شده به هر شخص : 150 میلیون ریال

  • حداکثر دوره بازپرداخت : 24 ماه می باشد.

  • نوع تسهیلات : قرض الحسنه

  • سود تسهیلات : صفر درصد

  • کارمزد تسهیلات : 4 درصد

  • مدت زمان سپرده گذاری : صفر( پرداخت فوری )

شرایط وام بدون سپرده : مثال 1 :

شما برای دریافت 10 میلیون تومان تسهیلات باید مبلغ 5 میلیون تومان به حساب خود واریز نمایید و بانک مبلغ 10 میلیون تومان به حساب شما به عنوان تسهیلات با بازپرداخت 24 ماهه و قسط ماهیانه 454,000 تومان دریافت نمایید.

شرایط وام بدون سپرده : مثال 2 :

 وام درخواستی 15 میلیون تومان ،مبلغ آورده مشتری 7.5 میلیون تومان می باشد و بانک مبلغ 15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با باز پرداخت 24 ماهه و قسط ماهیانه 681,000 تومان به حساب شما واریز می کند.

راهنمای دریافت وام بدون سپرده

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و افتتاح سپرده و همچنین استفاده از دیگر طرح های بانک فرض الحسنه مهر ایران مثل شرایط طلایی تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به شعب بانک در سطح کشور مراجعه فرمایید.


منبع:آسمونی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .