تبیان، دستیار زندگی

انواع و طیف رنگ سبز + مکملش

در حال حاضر پر طرفدارترین رنگ برای دکوراسیون سبز است که مظهر طبیعت است. برای چشم، سبز ملایم ترین رنگ است و می تواند قدرت دید را افزایش دهد. رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است. مردم انتظاردارند افرادی که در تلویزون ظاهر می شوند در ” اتاقهای سبز رنگ” باشند تا آرامش یابند. بیمارستانها اغلب از رنگ سبز استفاده می کنند چون این رنگ به بیماران آرامش می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


انواع و طیف رنگ سبز + مکملش

 ما در دنیایی زندگی می کنیم که رنگارنگ است و انقدر رنگ های مختلف می بینیم که گاهی در تشخیص آنها دچار مشکل می شویم. حتی از نظر روانشناسی نیز علاقه به رنگ ها مورد بررسی قرار می گیرد. رنگ سبز یک رنگ بسیار زیبا و پرطرفدار است که انواع مختلفی دارد.  در این مقاله اتواع طیف رنگ سبز را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که در ادامه می خوانید.
ممکن هست شما هم مثل خیلی از افراد در تشخیص نام رنگ ها دچار اشتباه شوید و یا نتوانید سفارش رنگ لباسی که مد نظرتان است را بدهید و خیلی از موارد دیگر. درک و به یاد سپاری نام رنگ ها برای شما خیلی مفید می باشد.انسان ها هر روزه با رنگواژه های زیادی در ارتباط هستند. انتخاب رنگ کاغذ دیواری ، رنگ دکوراسیون خانه و به کلی گفته می شود هر چیزی که در این جهان هست شامل رنگ مخصوص خود می باشد ، رنگ و رنگ و رنگ ، دنیای ما واقعا رنگارنگ است.
در حال حاضر پر طرفدارترین رنگ برای دکوراسیون سبز است که مظهر طبیعت است. برای چشم، سبز ملایم ترین رنگ است و می تواند قدرت دید را افزایش دهد. رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است. مردم انتظاردارند افرادی که در تلویزون ظاهر می شوند در ” اتاقهای سبز رنگ” باشند تا آرامش یابند. بیمارستانها اغلب از رنگ سبز استفاده می کنند چون این رنگ به بیماران آرامش می دهد.در قرون وسطی پرندگان سبز رنگ بودند که مظهر باروری است سبز تیره مربوط به مردان و محافظه کارانه است و نشان دهنده ثروت است.رنگ سبز طبیعت و تازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید زندگی با شما آسان است. نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ پرتقالی دارید روابط شما با دیگران بر پایه ی اصول و قرارداد است. دوست ندارید که در زندگیتان حوادثی به وقوع پیوندد اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید.


اسامی رنگ ها : سبزها

مغزپسته‌ای Green Yellow
سبز روشن Chartreuse                
مغزپسته‌ای پررنگ Lawn Green                 
مغزپسته‌ای Lime             
سبز کمرنگ Pale Green              
سبز کدر  Light Green                 
یشمی سیر Medium Spring Green
یشمی کمرنگ Spring Green                     
سبز لجنی Yellow Green              
سبز چمنی Grassy            
خزه‌ای Medium Sea Green                    
خزه‌ای پررنگ Sea Green            
شویدی Forest Green                  
سبز Green                    
سبز ارتشی Olive Drab                 
زیتونی Olive                  
زیتونی سیر Dark Olive Green
سبز آووکادو Dark Green
سبز دریایی  Medium Aquamarine           
سبز دریایی تیره Dark Sea Green   
سبز کبریتی روشن Light Sea Green
سبز کبریتی تیره Dark Cyan           
سبز دودی Teal
منبع:آسمونی
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .