تبیان، دستیار زندگی

اسکوچیچ: در مورد استقلال حرف نمی‌زنم

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل گفت: در مدتی که از فوتبال ایران دور بودم حدود ۱۰-۱۵ پیشنهاد سرمربیگری از تیم‌های ایرانی و خارجی داشتم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اسکوچیچ
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از دو سال دوری از فوتبال ایران حدود یک ماه پیش سرمربیگری تیم خونه‌به‌خونه بابل را پذیرفت و دوباره به فوتبال ایران بازگشت. این مربی کروات در مدت حضور چهار هفته‌ای خود در بابل، به سه پیروزی و یک شکست دست یافته است. 

اسکوچیچ در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره مدت دوری خود از فوتبال ایران و اینکه مشغول چه کاری بوده است،‌ اظهار داشت: در این مدت می‌خواستم مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی‌ را دریافت کنم و همچنین یک عمل جراجی باید انجام می‌دادم. ضمن اینکه همسرم هم باردار بود و منتظر به دنیا آمدن فرزندم بودم. در هر صورت الان تصمیم‌ گرفته‌ام چهار ماه به شهر بابل بیایم، چون این تیم دو سال است که به دنبال من است. 

«در این مدتی که در ایران حضور نداشتید،‌ از باشگاه‌های ایرانی پیشنهادی به صورت رسمی دریافت کرده‌اید؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: بله،‌ من از 10 یا 15 باشگاه ایرانی و خارجی پیشنهاد داشتم. تیم‌هایی از کرواسی،‌ امارات،‌ عربستان،‌ قطر و ایران در این مدت خواستار حضور من در تیم‌شان بودند. 

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در پاسخ به این پرسش که آیا می‌شود نام باشگاه‌هایی که در این مدت با او مذاکره کرده‌اند را بگوید،‌ گفت: نمی‌توانم اسمی ببرم،‌ اما همه می‌دانند. 

«چند ماه پیش گفته می‌شد باشگاه استقلال به طور رسمی با شما مذاکره کرده است،‌» اسکوچیچ در این باره گفت: نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم. 

وی در مورد شرایط تیم باشگاه خونه‌به‌خونه و اینکه چقدر به صعود این تیم به لیگ برتر امیدوار است،‌ عنوان کرد: خونه‌به‌خونه تیم بسیار خوبی است و من انتظار بازی‌های خیلی خوبی از تیمم در بازی‌های آینده دارم. به صعود خیلی فکر نمی‌کنم و فقط به بازی‌های بعدی فکر می‌کنم. ضمن اینکه انگیزه برای حضور در خونه‌به‌خونه بازی‌های جام حذفی و حضور در نیمه‌نهایی این مسابقات است. 

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: در غیاب برخی از بازیکنان اصلی تیم‌مان، بازی خیلی خوبی مقابل تیم صدرنشین انجام دادیم و بچه‌ها نشان دادند قابلیت زیادی دارند. 

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که مدت قرارداد او با باشگاه خونه‌به‌خونه چقدر است و آیا فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند یا خیر، گفت: چهار ماه با این تیم قرارداد دارم و نمی‌دانم آیا فصل بعد هم اینجا می‌مانم یا خیر. 

وی در پایان درباره اینکه به نظرش لیگ برتر ایران در دو سالی که این مربی از کشورمان دور بوده چه تغییراتی داشته است،‌ یادآور شد: لیگ برتر تغیرات چندانی نداشته،‌ اما به نظرم لیگ ایران یکی از لیگ‌های خوب آسیا است. 
منبع: خبرگزاری تسنیم