تبیان، دستیار زندگی

امین زندگانی به «خانواده دکتر ماهان» پیوست

امین زندگانی و حدیث فولادوند در سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم به ایفای نقش می‌پردازند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
امین زندگانی

انتخاب بازیگران سریال «خانواده دکتر ماهان» ادامه دارد و تاکنون حضور امین زندگانی و حدیث فولادوند در این اثر تلویزیونی قطعی است. همچنین در روزهای آتی دیگر بازیگران این سریال نیز نهایی و معرفی خواهند شد.

تصویربرداری سریال «خانواده دکتر ماهان» پس از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می‌شود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.
این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون دیوار شیشه ای، شب میگذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح اله را در کارنامه خود دارد.

عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح گریم: عبدالله اسکندری برنامه ریز: سامرند معروفی،دستیار اول کارگردان: امین وجگانی ، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

منبع:خبرگزاری صبا