تبیان، دستیار زندگی

اعتراض به کاهش بودجه پارک پردیسان

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر پیشنهاد داد که بودجه ساماندهی پارک پردیسان از ٥٠ میلیارد تومان پیشنهادی به ٢٠ میلیارد تومان کاهش یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پارک
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، بودجه پارک پردیسان اعتراضات اعضای شورا را در پی داشت.محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر پیشنهاد داد که بودجه ساماندهی پارک پردیسان از ٥٠ میلیارد تومان پیشنهادی به ٢٠ میلیارد تومان کاهش یابد.
رسولی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت که آماده سازی پارک پردیسان با ٢٠ میلیارد تومان نمیشود.
صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون بهداشت شورا شهر تهران گفت: صدر اعظم  پارک پردیسان٢٠٠ هکتار است و برای ساماندهی و ایجاد دسترسی، تکمیل موزه آب، موزه تاریخ طبیعی و... بیش از ٥٠ میلیارد تومان بودجه لازم است حالا میخواهیم آن را هم کم کنیم؟
اعظا عضو دیگر شورا ادامه داد:برای پارک پردیسان، برنامه‌های زیادی است و پیشنهاد میشود با حذف بودجه اش، عملیات را در سه معاونت مرتبط تقسیم کنیم.
به گفته فراهانی عضو دیگر شورای شهر تهران، محمد علی نجفی شهردار تهران تفاهم نامه امضا کرده است و تعهد داده در خصوص پارک پردیسان. و میرلوحی ادامه داد پارک پردیسان برای تبدیل به اکوپارک مطالعات زیادی دارد، ما تعهد در مورد پارک پردیسان داریم!
سالاری درادامه صحبت شورایی ها گفت: چرا ٥٠ میلیارد تومان برای مطالعه پارک پردیسان اختصاص دهیم!؟
اعضای شورا در نهایت به پیشنهاد برگشت به لایحه بودجه در خصوص پروژه پارک پردیسان رای مثبت ندادند و برهمین اساس بودجه ٥٠ میلیاردی پارک پردیسان رای نیاورد.
منبع:فارس