تبیان، دستیار زندگی

قدردانی فرمانده کل سپاه از ابراهیم حاتمی کیا

سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی با قدردانی از تلاش های ابراهیم حاتمی کیا در تولید فیلم به وقت شام تاکید کرد: سپاه وظیفه خود می داند از تلاش هایی که در راستای توصیف رشادت ها و مجاهدت های مدافعان حرم و پیوند میان عرصه جهاد و شهادت و حوزه فرهنگ و هنر است حمایت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرلشکر محمدعلی جعفری

در پی سخنان دردمندانه هنرمند متعهد و انقلابی و سرباز فداکار وطن ، ابراهیم حاتمی کیا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام تحسین برانگیز وی در تولید فیلم به وقت شام تمجید کرد.

متن پیام به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

برادر عزیز و فداکار جناب آقای ابرهیم حاتمی کیا

سلام علیکم

سخنان زیبا ، دردمندانه و عاشقانه جنابعالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، علامتی گویا از شجاعت، وطن دوستی و اخلاص شماست و در زمانه ای مطرح شده که دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به شور ایمان و عمق اعتقادات ملت ایران است.

فیلم "به وقت شام" در توصیف رشادت ها و مجاهدت های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه ای از صحنه ی طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم غرب آسیا را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامان خود پرورانده اند.

اینجانب به عنوان خادم سربازان پاکباخته این سرزمین که توانسته اند در زمانی کوتاه بلایی به بزرگی داعش را در منطقه ریشه کن کنند ، از جنابعالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده اید ، سپاسگزاری کرده و آرزوی آن را دارم که دیگر هنرمندان وطن دوست و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بر دارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود وظیفه می داند از هر اقدام خالصانه ای در این راه حمایت و تلاش هایی که درپی ایجاد پیوند میان رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و فعالان و فداکاران حوزه هنر وفرهنگ است را یاری برساند.

توفیق روز افزون جناب عالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

منبع: ایسنا