تبیان، دستیار زندگی

ویژه نامه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد

وبسایت فرهنگی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه نامه الکترونیکی «فجر انقلاب» را با هدف ترویج شعائر انقلابی در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تهیه و منتشر کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دهه فجر
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش محتوایی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این ویژه نامه را با محتوای متنی و تصویری تهیه و منتشر کرده است.
ویژه نامه الکترونیکی «فجر انقلاب» با محتوای متنی و تصویری تهیه شده و به بازخوانی خاطرات انقلاب اسلامی می پردازد. «هابیل و قابیل»یکی از پرطرفدارترین کلیپهای صوتی این ویژه نامه است که به ««هابیل و قابیل» اثر معروف، ماندگار و نایاب از استاد «پرویز خرسند» که برای انقلابیون آشنا و یادآور خاطرات است؛ این فایل صوتی شامل متن «شهید همه اعصار» و "‌هابیل و قابیل" است که استاد خرسند آن‌را در زمان پهلوی نگاشته و
در حسینیه خوانده است.» ازدیگر فایلهای پرطرفدار این ویژه نامه «آینه روی خمینی» ست که برای رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای «ای چهره ات آئینه روی خمینی / دل با حضورت پر شد از بوی خمینی / با خطبه ات از جان نامت گذشتیم / از خانه و خانمان و دل گذشتیم» گروه سرود رهپویان ولایت قم؛ تهیه شده در سازمان هنری اوج تهیه شده است.
علاقه مندان می توانند این ویژه نامه را در نشانی https://tebyan.net/ مشاهده کنند.