تبیان، دستیار زندگی

20 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار به کنگره حضرت ام البنین (س)

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به‌عنوان حامی معنوی نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام البنین (س) 20بهمن ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانست.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام البنین (س)
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،معاونت شبکه‌های اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به‌عنوان یکی از حامیان معنوی نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام البنین (س)، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند در فضای مجازی نموده است.
هشتمین دوره شعر گلدسته های سپید، با موضوع حضرت ام ‌البنین(س)، میزبان مسابقات شعر و داستان است که از اوایل آذر ماه و همزمان با ارسال پوستر و فراخوان این مسابقات آغاز شده است.دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هشتمین دوره کنگره گلدسته‌های سپید است که ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل ارشاد استان تهران و حرم حضرت ابوالفضل(ع) نیز در این کنگره مشارکت خواهند داشت.
شرکت کنندگان باید تا تاریخ ۲۰ بهمن آثار خود را از طریق راه‌های ارتباطی کنگره شامل ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه ارسال نمایند. راه های ارتباطی بر روی پوستر فوق اعلام شده است.اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات، دهم اسفند ماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت ام‌البنین(س) برگزار خواهد شد.
معاونت شبکه های اجتماعی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان حمایت معنوی این کنگره را بر عهده دارد و مطالب منتخب در شبکه اجتماعی تبیان منتشر خواهد شد.