تبیان، دستیار زندگی
این روزها علم و تکنولوژی آن قدر پیشرفت کرده که انواع فرهای برقی و اجاق های ماکروفر، ظروف سرخ کن و بخارپز باعث شده اند برای پخت غذا مجبور نباشیم چند ساعت پای اجاق گاز بایستیم و کلی وقت صرف کنیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوعی ماهی تابه ی جدید

این روزها علم و تکنولوژی آن قدر پیشرفت کرده که انواع فرهای برقی و اجاق های ماکروفر، ظروف سرخ کن و بخارپز باعث شده اند برای پخت غذا مجبور نباشیم چند ساعت پای اجاق گاز بایستیم و کلی وقت صرف کنیم، اما هنوز هم خیلی ها طعم و مزه غذاهایی را که روی شعله آتش طبخ می شود بیشتر می پسندند و ترجیح می دهند وقت بیشتری صرف کنند و غذایشان را روی شعله اجاق گاز بپزند.

ماهیتابه

وقتی آشپزی می کنید، فشار زیادی به استخوان ها، مفصل ها و عضلات دست وارد می شود. به همین خاطر محققان نوعی ماهی تابه طراحی کرده اند که سلامت شما را تضمین کند.

دسته این ماهی تابه زاویه 42 درجه دارد و حداکثر راحتی و کمترین فشار را برای مچ دست فراهم می کند.

فرورفتگی قسمت جلوی ماهی تابه کمک می کند تا بدون اینکه لازم باشد یک قاشق یا کفگیر در دست بگیرید، به راحتی محتویات ماهی تابه را در ظرف مورد نظر خالی کنید.

بدنه این ماهی تابه از جنس استنلس استیل (به خاطر دوام بالا) و (آلومینیم به خاطر انتقال بهتر حرارت) ساخته شده و دسته سیلیکونی آن در برابر حرارت مقاوم است و همیشه سرد باقی می ماند.

درب این ماهی تابه، بخار غذا را کنترل می کند و درجه حرارت را نشان می دهد.

* مطالب مرتبط :

چه طور غذا بپزیم؟

روش های صحیح سرخ کردن غذا چیست؟

تاثیر ظروف استیل، تفلون و ... بر غذا

تاثیر ظروف آلومینیومی و مسی بر کیفیت غذا

مزایای اجاق های میکروویو

معایب استفاده از میکروویو در تهیه غذا

تاثیر انواع روش های پخت بر روی خاصیت مواد غذایی (قسمت اول) و (قسمت دوم)

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.