ماجراهای فیروز خان کم نیستند از ماجرای کاشت سوزن فرفره در زمین چمن ورزشگاه ثامن مشهد و درو کردن میخ طویله تا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلام جناب سروان به جام !

کریمی در صحنه ای از بازی  استقلال تهران و استقلال اهواز

فیروز خان کریمی موجود جالب و عجیبی ست .

زمانی که با پاس قهرمان آسیا شد ، چندان چهره  ی شناخته شده ای نبود و شاید کسی فکر نمی کرد سروان کریمی  اینقدر شخصیت جذابی داشته باشد.

او که در مصاحبه های دوران جوانی اش بسیار حساس بود  و تاکید داشت سوال ها و جوابها حتما مکتوب باشد و حتی یک  "واو " به آن اضافه و یا از آن کم  نشود ، حالا هر هفته سوژه ی جدید و داغی برای رسانه های مکتوب ، صوتی و تصویری ست.

 گفته می شود او مدتهاست از نیروی انتظامی استعفا داده ، اما شاید اگر کریمی در پاس و نیروی انتظامی مانده بود حالا به درجه سرهنگی نائل شده بود.

شخصیت فیروز خان آن قدر جذاب است که عادل فردوسی پور هرگز به مصاحبه های او با گزارشگرش بسنده نمی کند و سعی می کند به بهانه ای ارتباط زنده تلفنی را با این شخصیت جالب و عجیب در برنامه ی نود برقرار کند.

ماجراهای فیروز خان کم نیستند از ماجرای کاشت سوزن فرفره در زمین چمن ورزشگاه ثامن مشهد و درو کردن میخ طویله تا ... مهره درآوردن از جیب مصطفی دنیزلی یا تشبیه کردن میکروفون گزارشگران به گرز و دمبل و ....

آخرین اقدام فیروز خان هم که تغییر تاکتیکی پیش از آغاز بازی با تغییر کاپیتان بوده و همین طور گفت و گو با علی علیزاده پیش از پرتاب اوت دستی!

او خیلی عادت به نیمکت نشینی ندارد ، عکس العمل هایش را از دریچه دوربین عکاس تبیان ببینید

البته فیروز کریمی شاخصه های بارز و مهمتر دیگری هم دارد و آن آگاهی به علم فوتبال ، تاکید بر تنوع تاکتیکی و تیزهوشی و بازیخوانی است .

بازیهای خوب تیمهای او با وجود عدم حضور ستاره ها در تیمش بیانگر توانایی های فنی کریمی است؛ مثل همین تیم استقلال اهواز که حالا یکی از بخت های مسلم قهرمانی فصل است .

شاید همین بازیهای خوب استقلال اهواز کافی باشد تا همه توانایی های فیروز کریمی را باور کنند.

آیا او این روزها خود را برای دیدار با جام قهرمانی لیگ برتر آماده می کند؟

 

مطالب مرتبط :

80 هزار تماشاگر برای تساوی بارانی 

تیتراژ فوتبال برتر