تبیان، دستیار زندگی

بازسازی ایسـتگاه پسماند پهنه شمـالی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از ایستگاه پهنه شمالی به مساحت۶۰۰۰ متر مربع با ۱۲۶ کارگر و ۵۵ راننده با تناژ بار ۳۰تن در روز که بازسازی شده خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پسماند
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، مهران جندقی با اعلام این مطلب گفت: این طرح  در راستای توجه به خواست شهروندان به ویژه آن دسته از ساکنان مشرف به این ایستگاه مبنی بر رفع مزاحمت های بصری انجام شد که در ادامه به منظور رفع نازیبایی و منظر نامناسب ایستگاه ، با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی این اقدامات صورت گرفت که ضمن رفع زوائد بصری ایستگاه، پوشش مناسبی برای سقف و دیوار ها ایجاد و همچنین کف سازی ایستگاه به نحو مطلوبی انجام شد.

جندقی ضمن تاکید بر  اجرای این طرح درسایر ایستگاه ها اظهار داشت : اجرای این طرح با هدف بهبود شرایط کاری و ارتقای سلامت کارکنان خدوم فعال در ایستگاه انجام شد که در این طرح ، موکت کلیه کانکس ها تعویض ها و درب و پنجره شان رنگ آمیزی و نوسازی شد که به همراه تعویض موکت تمامی کانکس ها و راهروها به کپسول اطفای حریق و جعبه کمک های اولیه مجهز شدند.

وی در ادامه افزود : همزمان با نصب کنتور برق، سیستم برق رسانی ایستگاه به منظور توزین سیستمی بار ورودی و خروجی، ترمیم و ایمن سازی شد.  همچنین به منظور کنترل محیطی ایستگاه با نصب دوربین های مدار بسته امکان نظارت کامل بوجود آمد. با هدف تعظیم شعارهای اسلامی و امکان ادای فریضه یک واحد نمازخانه ضمن رعایت اصول نظافتی و بهداشتی احداث و سرویس بهداشتی و روشویی ایستگاه  مورد بازسازی قرار گرفت. در این راستا آشپزخانه ای هم مناسب فضای در نظر گرفته طراحی و احداث شد . لذا با انجام بهسازی ایستگاه ، محیط کار مناسبی هم  برای همکاران تلاشگر  با درنظر گرفتن اصول مبنانیHSE  (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) فراهم شد.

وی در پایان گفت: اجرای این طرح نشانگر اهمیت شهرداری منطقه به مبانیHSE و در راستای پایبندی منطقه به تعهد و اهداف ترسیم شده در استاندارد مدیریت محیط زیست ISO۱۴۰۰۱ است.
منبع: خبرگزاری مهر