تبیان، دستیار زندگی
شمسایی پیروز شد وحید شمسایی ملی پوش فوتبال ایران چهارمین گل خود را درسری رقابت های فوتبال ایتالیا برا ی تیم لاتزیو به ثمررساند. شمسایی د ربازی لاتزیو با سیسیل در هفته هفتم مسابقات فوتبال كه با حساب 3 بر 2 به نفع لاتزیو به پا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لاتزیو در لا تزیو با گل شمسایی پیروز شد

وحید شمسایی ملی پوش فوتبال ایران چهارمین گل خود را درسری رقابت های فوتبال ایتالیا برا ی تیم لاتزیو به ثمررساند. شمسایی د ربازی لاتزیو با سیسیل در هفته هفتم مسابقات فوتبال كه با حساب 3 بر 2 به نفع لاتزیو به پایان رسید یكی از3 گل تیمش را به ثمر رساند. او همچنین با یك پاس گل وچند ین حركت خوب به عنوان یكی از موثر ترین بازیكنان تیمش معرفی شد. لا تزیو با برد برابر سیسیل دومین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت . این تیم تا قبل از ورود شمسایی با كسب 3 باخت و 2 تساوی د ررتبه های پایین جدول لیگ فوتبال ایتالیا قرار داشت اما با حضو رشمسایی و عملكرد موثر او لا تزیو درطی  دوهفته 2 برد شیرین به دست آورد.

بوخوم 3 - دورتموند صفر

هاشمیان دورتموند را به آتش كشید

هفته دهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان با پیروزی 3 بر صفر بوخوم برابر دورتموند و درخشش كم نظیر وحید هاشمیان به پایان رسید.

تیم فوتبال بوخوم با گلهای وحید هاشمیان در دقایق 7 و 56 و ساندی اولیسه در دقیقه 80 برابر تیم نیرومند بورسیادورتموند صاحب برتری شد.

در این دیدار پربرخورد سباستین كل از دورتموند در دقیقه 32 از بازی اخراج شد. ضمن آنكه 4 بازیكن از بوخوم و 2 بازیكن از دورتموند كارت زرد دریافت كردند.

در دیگر دیدار ، بایرلوركوزن با تك گل برند اشنایدر در دقیقه 49 برابر مونشن گلادباخ صاحب برتری شد.