تبیان، دستیار زندگی

با مشاور مادر شوهرتان مهربان باشید!

خواهرشوهر موجودی جذاب!

شوهرم خیلی به خانوادش وابسته است راهکاری دارید که همسرم از خانواده اش دل بکند؟ از خواهر شوهرم متنفرم! فقط بلد است شوهرم را پُر کند و من و همسرم را به جان هم بیندازد، خواهر شوهرم همیشه برای اینکه حرص مرا در بیاورد جلوی من ،همسرم را بغل می کند و می بوسد... امان از دست این خواهر شوهر! واقعا خواهر شوهر موجود وحشتناکیست؟! کابوس است؟! مشاور مادرشوهر و زندگی بهم زن است؟!
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خواهرشوهر موجودی جذاب!
برخلاف آنچه تصور می کنید همان موجودی که از آن یک هیولا ساخته اید می تواند برای شما یک موجود بسیار جذاب و کار راه بنداز باشد اما این بر میگردد به شما که چگونه عروسی باشید ؛ عروس با سیاست یا بی سیاست!

یک عروس بی سیاست با حساسیت ها و حسادت هایش می تواند خواهر شوهرش را به یک دشمن تاریخی تبدیل کند و یک عروس با سیاست هم با روی خوش اش می تواند خواهر شوهرش را به یک فرشته تبدیل کند،انتخاب با شماست.

خود را جای خواهرشوهر یا عروستان بگذارید!
تقریبا بیشتر زوج ها در اوایل ازدواج دوست دارند که رابطه شان با خانواده همسرشان خیلی گرم و صمیمی باشد اما از بس از خواهر شوهر بازی ها در گوشمان خوانده اند که قبل از اینکه خواهر همسرمان را خوب بشناسیم سریع موضع می گیریم و همیشه

یکی از مهمترین نکات در روابط عروس و خواهر شوهر، هنگام بروز مشکل است که به هیچ وجه نباید همسرمان را در این قضیه دخالت دهیم و بهترین راه این است که خیلی محترمانه و دوستانه مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.

همه چیز آنطور که دوست داریم  پیش نمی رود و داستان همیشگی عروس و خواهر شوهر تکرار می‌شود اما چرا همیشه آنطور به خواهر شوهر نگاه می‌کنیم که انگار قصد برهم زدن زندگیمان را دارد ؟شما خودتان در چه جایگاهی قرار دارید، روزی خواهر شوهر نمی‌شوید؟! و البته برخی خواهر شوهرها هم گاهی با عروس ها به گونه ای رفتار می‌کنند که برادرشان همیشه فرق سرشان است و عروس زیر پایشان! اما در یک رابطه اینچنینی کافیست خود را جای طرف مقابلتان بگذارید که اگر عروس جای خواهر شوهر بود و یا بالعکس انتظار چگونه رفتاری را از یکدیگر داشتند؟!

خواهر شوهر مثل خواهر است
در وهله اول برای اکثر عروس ها برقراری ارتباط  صمیمانه با خانواده همسر به خصوص خواهر شوهر و مادرشوهر کمی سخت است اما با ترفندهایی این رابطه به راحتی قابل کنترل است.

یکی از مهمترین نکات در روابط عروس و خواهر شوهر، هنگام بروز مشکل است که به هیچ وجه نباید همسرمان را در این قضیه دخالت دهیم و بهترین راه این است که خیلی محترمانه و دوستانه مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.

نکته ی دیگر این است که در روابطتان بیش از اندازه صمیمی و یا خشک برخورد نکنید چرا که بیش از اندازه صمیمی شدن ممکن است حمل بر خود شیرینی و مهربانی ساختگی شود و سرد رفتار کردن هم  باعث بروز بسیاری از مشکلات و کدورت ها در آینده خواهد شد پس چه بهتر که برای داشتن یک رابطه سالم ، تعادل را برقرار کنیم  و یک رابطه دوستانه  شکل دهیم.

این را بدانید که هر چقدر به خانواده همسرتان احترام بگذارید و رابطه گرمتری با آنها داشته باشید بیشتر مورد احترام قرار می‌گیرید و این یک اصل است که احترام، احترام می آورد و همچنین هر چقدر شما با خانواده و خواهر شوهرتان رابطه صمیمانه‌تری داشته باشید باعث می شود در روابط شما و همسرتان هم تاثیر بگذارد و با  تعریف و تمجیدهای خانواده همسرتان از شما ،روز به روز عشق همسرتان به شما هم بیشتر می شود.

با مشاور مادر شوهرتان مهربان باشید!
خیلی کم پیش می آید دختری در طول روز با مادرش درد و دل نکند در واقع  دختر سنگ صبور مادرش است و درد و دلهایش را با مادرش در میان می گذارد و به نوعی گاهی مشاور مادرش می شود لذا خواهر شوهر به عنوان یک فرد کلیدی در خانواده همسر تاثیر بی نظیری در روابط عروس با مادر شوهر، پدر و برادر شوهر خواهد داشت.

 خواهر شوهرها نباید بین عروس های خانواده تبعیض قائل شوند و حتی در مقابل عروس از عروس های دیگر تعریف و تمجید کنند .


اگر بتوانید با خواهر شوهرتان روابط خوبی را برقرار کنید ، وی با مشاوره ی مسالمت امیز می تواند بسیاری از تنش ها را کاهش  دهد و اسباب صلح را فراهم سازد اما گاهی می‌بینید که هرچه با خواهر شوهرتان صمیمی تر می شوید اوضاع وخیم تر می شود و زمینه ی اختلافات بیشتر. در این زمینه لازم است بین مرز صمیمت و اقتدار و احترام تفکیک قائل شوید و در روابطتان آن را رعایت کنید. احترام گذاشتن به یکدیگر در روابط عروس و خواهر شوهر از صمیمت بین طرفین مهمتر است بنابراین در درجه اول به عقاید و سلایق یکدیگر احترام بگذارید و برای صمیمیت‌تان حد و مرز قائل شوید . گاهی برخی به اسم اینکه با یکدیگر صمیمی هستند تمام رازهای زندگی مشترکشان را برای خواهر شوهرشان بر ملا می کنند یا با شوخی های نا بجا دل یکدیگر را می رنجانند لذا لازم است که در کمال احترام با مشاور مادرشوهرتان مهربان باشید.

چند نکته کلیدی برای عروس ها و خواهر شوهرها
-در ابتدای رابطه بدون هیچ چشم داشتی به یکدیگر محبت کنید .

-خواهر شوهرها نباید بین عروس های خانواده تبعیض قائل شوند و حتی در مقابل عروس از عروس های دیگر تعریف و تمجید کنند .

-در حضور دیگران با یکدیگر شوخی نکنید و در نهایت احترام با یکدیگر برخورد کنید.

-عروس ها :هرگز بدگویی شوهرتان را نزد خواهرش نکنید.

-در حضور دیگران از انتقاد کردن و بیان نکات منفی یکدیگر خود داری کنید.

- هرگز نزد مادرشوهرتان بدگویی خواهر شوهرتان را نکنید و سعی کنید همیشه هر مشکلی که با کسی دارید ، بدون انکه کسی متوجه شود ،با خود طرف مشکلتان را حل و فصل کنید .

-این را بدانیم که ضربه زدن به خواهر شوهر یا عروس باعث خراب شدن و از بین رفتن زندگی خودمان یا برادرمان می شود.

- یادتان باشد که از هر دستی دهید از همان دست پس خواهید گرفت لذا  به این راه فکر کنید که داشتن یک رابطه خوب با خانواده همسر نعمتی است که در آینده فرزندانتان به شما هم خواهند داد و برخورد مناسب با عروس باعث بالا بردن شخصیت خودتان می شود و همچنین در آرامش زندگی برادرتان  تاثیر خواهد داشت.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.