تیم فوتبال منچستر یونایتد شب گذشته موفق شد در واپسین لحظات بازی مقابل میلان به برتری برسد تا با خیالی آسوده تر دیدار برگشت را مقابل این تیم برگزار کند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرار منچستر از کابوس میلان

اشتباه دیدا گل اول منچستر را رقم زد

تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته موفق شد در واپسین لحظات بازی مقابل میلان به برتری برسد تا با خیالی آسوده تر دیدار برگشت را مقابل این تیم برگزار کند.

وقتی بازی دیشب با سوت داور یونانی آغاز شد هواداران منچستر امید زیادی داشتند تا بار دیگر یک تیم ایتالیایی را با نتیجه سنگین بدرقه کنند .

گل دقیقه 5 رونالدو که روی یک ضربه کرنر و اشتباه مسلم دیدای برزیلی رخ داد این امیدواری را چند برابر کرد اما فرگوسن به خوبی می دانست که با مصدومان زیاد و خط دفاعی نه چندان مطمئن نمی تواند بازی را با خیال راحت دنبال کند .

در ادامه همین اتفاق افتاد و کاکا بیش از این که از استعداد های خود بهره بگیرد از آشفتگی خط دفاعی منچستری ها استفاده کرد و توانست دو گل ارزشمند برای روسونری ها بزند .

کاکا ابتدا توانست در دقیقه 22 و روی پاس سیدورف از عمق دفاعی منچستری ها نفوذ کند و با یک ضربه آرام در جهت مخالف بازی را به تساوی بکشد .

صحنه ی گل دوم کاکا و میلان

اما این پایان آتش بازی کاکا نبود؛  وی در دقیقه 36  روی یک پاس بلند دیدا دروازه بان میلان از جناح چپ به  دروازه ی حریف حمله کرد ،  چند مدافع منچستر را جا گذاشت ، با ون در سار تک به تک شد و باز هم با ضربه ای آرام دروازه حریف را باز گشود. در این صحنه دستپاچگی مدافعان منچستر و تیزهوشی کاکا مهمترین دلیل برای رسیدن میلان به گل بود.

 پس از آن میلان تیم برتر میدان بود و بارها و بارها دروازه تیم میزبان را به خطر انداخت.

بازی در نیمه دوم هم با برتری میلان آغاز شد و این تیم در چندین موقعیت ضد حمله ، دروازه من یونایتد را با خطر مواجه ساخت اما بازی همچنان با همان نتیجه پیش رفت.

جدال رونی و گتوسو در بازی دیشب دیدنی بود

با آغاز نیمه دوم مالدینی از زمین خارج شد و شاید عدم حضور این مهره ی با تجربه خط دفاعی میلان را آسیب پذیرتر کرد.

به دنبال آن مصدومیت جنارو گتوسو  که بارها هدف تکل های خشن بازیکنان منچستر یونایتد قرار گرفته بود، آنجلوتی را مجبور به تعویض این هافبک جنگنده کرد .

این تعویض ها باعث شد قدری از توان دفاعی میلان کاسته شود . پس از این اتفاقات بود که  وین رونی  در دقیقه 59 گل تساوی را وارد دروازه میلان کرد.

رونالدو از کمند بازیکنان میلان می گریزد

هماهنگی منچستری ها روی گل دوم به قدری قابل توجه بود  که جای حرف و حدیثی بر جای نگذاشت.

در این صحنه بازیکنان تیم انگلیسی توانستند با چند پاس کوتاه  از عمق دفاع  میلان بگذرند و در نهایت  رونی با یک ضربه بازی را  به تساوی کشاند.

رونی بازیکن منچستر در دیدار دیشب مقابل میلان

میلانی ها پس از این گل به دفاع روی آوردند و کاملا مشخص بود به کسب نتیجه تساوی در اولدترافورد هم راضی اند .

اما وین رونی در وقت های اضافی نیمه دوم و در حالی که بازی رو به پایان بود ، روی یک حرکت زیبا و پاس در عمق گیگز ، با ضربه ای غافلگیرکننده  دروازه دیدا را باز کرد تا سرآلکس فرگوسن و یارانش ، بعد از دقایق پر اضطراب تساوی ، با برد 3 -2 مسابقه را به پایان ببرند و شبی خوب را پشت سر بگذارند. 

هر چند  پیروزی 3 بر 2 در بازی های رفت و برگشت چندان مستحکم به نظر نمی رسد اما منچستر در حالی این بازی را برد که چه بسا ممکن بود با شکست زمین را ترک گوید.

فرگوسن سرمربی تیم منچستر یونایتد

سرآلکس فرگوسن: شایسته پیروزی بودیم

سر آلكس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی سه بر دو تیمش بر آث میلان ، این پیروزی را نشانه قابلیت منچستر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دانست .

وی همچنین از "وین رونی " مهاجم ملی پوش تیمش كه دو گل برای منچستر در اولد ترافورد به ثمر رساند، ستایش كرد .

به گزارش یوفا از منچستر: فرگوسن در مورد گل آخر رونی كه منچستر را از شكست نجات داد گفت: "وی حتی توپ را لمس نكرد بلكه اول به آن ضربه زد . این یك گل فوق‌العاده بود".

وی كه به كسب پیروزی در شرایط دشوار خو گرفته است افزود : " اكنون ما شانس فراوانی برای صعود به دیدار پایانی داریم .

سرمربی منچستر گفت :" با توجه به سرعت بازی ما ، قادر به گلزنی در خانه میلان خواهیم بود . ولی نمی‌دانم به حد كافی گل خواهیم زد یا نه .

كار آسانی برای ما نخواهد بود ولی در عین حال برای آنان نیز آسان نیست." در همین حال رونی گفت :" ما می‌دانستیم كه پیروزی مشكل است . مربی به ما گفت به فشار خود ادامه داده و پیش برویم تا اینكه به گل رسیدیم." در همین حال ، كارلو آنجلوتی سرمربی میلان گفت : گل پیروزی رونی تیم وی را مجبور خواهد كرد برای نتیجه‌گیری در دیدار چهارشنبه آینده وارد نبرد شدیدی شود .

وی افزود :" ما كاملا به خود اعتماد داریم، هرچند كه از نحوه نتیجه گیری نهایی در این دیدار متاسفیم ولی درمورد بازی برگشت اطمینان داریم." آنجلوتی گفت :" ما قدری بیش از حد عقب نشینی كردیم و ابتكار عمل زیادی به آنها دادیم. پذیرش گل آخر ما را موظف می‌كند بازی برگشت را كاملا در اختیار خود بگیریم ."

آنچلوتی سرمربی میلان

کارلو آنچلوتی: مردان فرگوسن غیرقابل پیش بینی هستند

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت: بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد غیرقابل پیش بینی هستند.

کالو آنچلوتی پس از شکست دیرهنگام میلان مقابل منچستریونایتد گفت: تیم منچستریونایتد با توجه به بازیکنان سریعی همچون وین رونی و کریستیانو رونالدو در ضدحملات بسیار قدرتمند است. ما اگر مالکیت این بازی را در اختیار نمی گرفتیم چه بسا با مشکلات بیشتری مواجه می شدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: منچستریونایتد تیمی کاملا غیرقابل پیش بینی است. آنها بسیار قدرتمند هستند و اگر مقابل این تیم مراقب نباشی، پی به قدرت آنها خواهید برد. با این حال ما در حال حاضر احساس خوبی داریم و از بابت بازی برگشت هیچ نگرانی  نداریم.

مطالب مرتبط :

میلان در قلعه ی شیاطین

گزارش تصوِیری از دیدار منچستریونایتد - میلان