تبیان، دستیار زندگی

طرح ترافیک جدید به‌نفع سرمایه‌داران

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: در طرح اشاره‌شده قطعاً نه ترافیک و نه آلودگی کاهش می‌یابد و این طرح به‌نفع سرمایه‌داران خواهد بود، چراکه آنها مشکلی برای پرداخت سالیانه ۹میلیون تومان برای طرح را ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طرح
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل قناعتی با اشاره به طرح ترافیک جدید در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: طرح اشاره‌شده ابهامات بسیاری را دارد و این در حالی است که هیچ کدام از این موارد پاسخ داده نشده است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهری در این دوره در تشریح طرح جدید بیان می‌کنند که طرح اشاره‌شده در راستای کاهش بار ترافیک آلودگی هواست که به‌نظر می‌رسد این موارد فرافکنی است.

قناعتی گفت: در طرح اشاره‌شده قطعاً نه ترافیک و نه آلودگی کاهش می‌یابد و این طرح به‌نفع سرمایه‌داران خواهد بود، چراکه آنها مشکلی برای پرداخت سالیانه 9میلیون تومان برای طرح ندارند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره‌های گذشته مدیریت شهری تمهیداتی را برای گروه‌های خاص با توجه بع مشاغلشان اتخاذ می‌کرد که در این دوره این افراد فراموش شده‌اند.

وی افزود: تصمیم مدیریت شهری در سال آینده باعث افزایش آلودگی هوا و بار ترافیک خواهد شد و امیدواریم فرمانداری نسبت به این تصمیم مدیریت شهری واکنش نشان دهد.
منبع: خبرگزاری تسنیم