تبیان، دستیار زندگی

آموزش قرآن کریم ویژه نوجوانان

مسئول فرهنگی اوقاف اسلامشهر از برگزاری آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان در امامزاده عیسی (ع) خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قران
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام هاشمی گفت: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در آستان امامزاده عیسی (ع) برگزار شد.

وی افزود: این دوره از کلاس‌های آموزشی ویژه نوجوانان است. 

مسئول فرهنگی اوقاف اسلامشهر تصریح کرد: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در آستان امامزاده عیسی (ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:‌ این کلاس‌ها ساعت 15 در جوار حرم مطهر امام زاده عیسی (ع) برگزار می‌‌شود. 

آستان امامزاده عیسی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلام‌شهر واقع شده و از شمال به شهرک قائمیه و میدان قائم، و از شرق به روستای میان آباد و میدان الغدیر، و از غرب به شهر واوان نسب ایشان به حضرت امیرالمومنین علیه السلام می­‌رسد.

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر در جنوب غرب شهرستان اسلام‌شهر واقع شده و از شمال به شهرک قائمیه و میدان قائم، و از شرق به روستای میان آباد و میدان الغدیر، و از غرب به روستای علی آباد طپانچه، و از جنوب به بزرگراه تهران – قم و کانال نواب صفوی محدود می‌باشد. ساختمان از دور قابل رؤیت نیست اما از فاصله 200 متری گنبد باروکش سیمانی، دیده اهل ماورا را می‌رباید.

گنبدخانه، 2 شبستان شمالی و جنوبی در 2 طرف گنبدخانه، ایوان ورودی در شرق مجموعه، 2 اتاق مرتبط به ایوان، با حدود یک هکتار مساحت عرصه. نمازخانه و آشپزخانه و خانه سرایداری و سرویس بهداشتی، از مشخصه‌های بقعه به شمار می‌آید. ضریح مشبک و فلزی در سال 1381، جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبلی شده است، با 22 برگ مزین به اسامی ائمه اطهار (علیهم السلام). مساحت کل بنا 9930 متر مربع می‌باشد.
منبع: خبرگزاری فارس