تبیان، دستیار زندگی

باید «دو زاری» بازیکنان بیفتد!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی فردا مقابل آیزوال هند وجود ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برف
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید آذری درباره حضور خودش در آماده‌سازی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برای دیدار فردا (سه‌شنبه) بین تیم‌های ذوب‌آهن و آیزوال هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه عوامل باشگاه از ساعت 8 صبح با حضور در ورزشگاه مشغول برف‌روبی از روی زمین شدیم. 25 سانتی متر برف روی زمین بوده و تلاش کردیم برف‌ها را پارو کنیم تا مشکلی برای بازی فردا وجود نداشته باشد. وضعیت چمن خیلی عالی است و من به عنوان کسی که در ورزشگاه حضور دارم از اینکه روی این چمن قدم می‌گذارم, لذت می‌برم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این وجود دو تیم ذوب‌آهن و آیزوال آخرین تمرین‌شان را امروز در این ورزشگاه انجام می‌دهند یا خیر؟ تصریح کرد: طبق اساس‌نامه مسابقات اگر شرایط زمین به شکلی باشد که به زمین آسیب برسد هم تیم میهمان و هم میزبان نمی‌توانند در زمینی که قرار است بازی در آن برگزار شود تمرین کنند. ما 2 زمین تمرین داریم که در صورتی که نماینده ای اف سی تشخیص دهد تیم‌ها در آنجا تمرین می‌کنند و فقط تیم هندی می‌تواند در زمین اصلی بیاید و قدم بزند تا با شرایط آشنا شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌‌آهن درباره بازی این تیم مقابل آیزوال عنوان کرد:  بازی فردا خیلی سخت است چراکه ما با یک تیم ناشناخته بازی داریم که چیزی برای از دست دادن ندارد. خیلی با انگیزه است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. از اهمیت این بازی با بچه‌ها صحبت‌کرده‌ایم و قرار است امشب هم در هتل با آنها حرف بزنیم تا «دو زاری» بازیکنان بیفتد که باید برای آسیایی شدن باید مبارزه کنند.

به گزارش تسنیم دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و  آیزاول هند ساعت فردا 17 (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم