تبیان، دستیار زندگی
10 گوشی تلفن همراه گران قیمت در دنیا كه گرانترین آن ارزشی معادل یك میلیون دلار دارد معرفی شدند. لیست مشخصات این 10 گوشی بدین شرح است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 گوشی گران قیمت تلفن همراه در دنیا

10 گوشی تلفن همراه گران قیمت در دنیا كه گرانترین آن ارزشی معادل یك میلیون دلار دارد معرفی شدند.

لیست مشخصات این 10 گوشی بدین شرح است:

1- مدل "Le million " شركت گلدویش- یك میلیون دلار آمریكا

" Le Million " ممكن است از طرف نشریات یــك شاهكار معرفی شده باشد و البته ممكن است بخاطرقیمتش فروش چندانی نداشته باشد اما این گوشی طبق اظهارات كتاب گینس رسما" گرانترین تلفن موبایل در دنیا است." LeMillion " یك كالای نادر با الماسهایی با درجه غیر خالصی بسیار كم (120 عیار)، است. شركت Goldvish كه مركزآن درشهر ژنو در كشور سوئیس است، چندین مدل باطلای 18عــیـار و دارای الـمـاس با انـتـخابـهای رز، زرد یا سـفـیـد، كه با قـیمت خیلی مـنـاسـبـتر 25،600 دلار (13،837 پوند انگلیس) شروع می شوند، موجود دارد.

le milion mobile phone

2- تلفن موبایل با شکل كبرا بخش Vertu نوكیا - 310،000 دلار آمریكا

بخش Vertu شركت نـوكـیـا در حال گرفتن سفارشات برای تلفن موبایل با شکل كبـرا در حاشیه تلفن، كه توسط بوچرون (Boucheron) طراحی شده است، می باشد.

vertu cobra mobile

3- الماس سیاه سونی اریكسون- 300 هزار دلار آمریكا

ظاهرا" الماس مشكی در سال 2007 میلادی البته نه ازطرف شركت سـونی اریكـسون بلكه توسط شركتی با نام VIPN در دسترس خواهد بود. این تلفن همراه چهار باند، با وای فـای (Wi-Fi) برای شـبـكهء محـلـی بی سیم (WLAN) و یك پردازشگر 400مگاهرتزی اینتل كه سیستم عاملWindows Mobile را اجرا می‌كند. دو صفحهء نمایش حساس به لمس را خواهد داشت .

طراح این گوشی Jaren Goh بعضی مواد كاملا تـحـسـیـن بـرانگیز،  نظیر تیتان با پلی كربنات، روكش آئینه ای و الماس را برای ساخت این گوشی بكار برده است.

4- الماس 88 هزار دلاری ورتو

فقط 200 عدد از این نوع گـوشـی تـولـیـد شده است و معتقدند كه گرانترینش به ارزش تقریبی 50،000 پوند خواهد بود.

5- موتورولا V220 با ویرایش ویژه - 28 هزار پوند انگلیس

طراح اتریشی یك مـوتـورولای اسـتـانـدارد را گرفـته و آنرا با 1،200 الماس و یك صفحه كلید جواهر نشان شده با طلای 18 عیار، آراسته، كه حاصل یك گوشی 28،000پوندی می باشد. كه فقط برای بازیكنان فوتبال و هنرپیشه های سینما مناسب می باشد.

motov 220

6- تلفن همراه نوكیا مدل 8800 با ویرایش طلائی - 2،700دلار آمریكا

اگر 2700 دلار برای خرج كردن دارید، حال می توانید نوكیای 8800 را با طلای 24عیار خریداری كنید. هرچند، آگاه باشید، اگر فكر می كـنـید برای پول اضـافـی كه می‌دهید، تـلـفـن بهـتـر می‌گیرید، اینطور نیست! ویژگیهای این تلفن همانند همان مدل 8800 است.

7- Mobiado professional em دلار آمریكا (1،027 پوند انگلیس)

این مدل یك نسخه با امكانات بهبود یافته مـزیـن به چـوب است. فقط 200 عدد از این تلفن هـمـراه ساخته شد كه هر كدام از آنها یك شمارهء محدود شده را در پشتش بـصورت حكاكی شده، دارد.

mobiado mobile phone

8- تلفن همراه Samsung Serene و بنگ اول آفسن - 250 دلار آمریکا

شركت تولیدكننده لوازم موسیقی بنگ اول آفسن باشركت سامسونگ جهت طراحی سرین شیك و قشنگ اما نامتعارف همكاری نمود.

samsung serene mobile

9- سیروكوی 8800 لامبورگینی از نوكیا

سیركوی 8800 نوكیا لامبورگینی یك نسخهء ویژهء دیگر ، شبیه سیروكوی قبلی آستـیـن مـارتینی كه قبلا" با این بـرنـد اعلام شد می باشد. این مدل نهایتا" یك سـیـروكـوی 880 استاندارد، البته با اضافه نمودن لوگوی معروف لامبورگینی كه برروی صفحهء رویی و پشتی حكاكی شده، است. به‌علاوه بـلـبـریـنـگ هـای توپی از شركت لامـبـورگـیـنـی كه در مـكـانـیـزم كشوئی این مدل استـفاده شده است. این تلفن همراه یك نسخهء محدود كه 500 عدد از آن ساخته می شود، است. این تلفن همینطور از گرافیك‌های لامبورگینی بعنوان كاغـذ دیواری‌ها، محافظ های صفحهء نمایش و زنگ‌های این گوشی استفاده نموده و همینطور دارای یك ویـدئـو كـلـیـپ كوتاه در مورد لامـبـورگـیـنی است.

Gresso mobile phone

10- تلفن لوكس گرسو

به گزارش موبایل‌پلاس شركت مستقر در روسیه Gresso یك ورودی جدید به بازار تلفن‌های لوكس می باشد. نام تلفن‌های لوكس Gresso " آنها از طلا و چوب سیاه آفریقایی ساخته شده است. از قرار معلوم آنها یك كلـكـسـیون از 5 مدل بنام كـلـكـسـیـون Black Aura را به بازار ارائه خواهند داد، و طراح آنها یك طراح مـشـهـور ایـتـالیائی است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط:

ویندوز جدید برای موبایل

اولین خط تولید گوشی تلفن همراه ایرانی

عكاسی بهتر با تلفن همراه‌

آشنایی با سیستم عامل موبایل Symbian

بلوتوث؛ تکنولوژی امروز

GSM؛ محبوبترین استاندارد تلفن همراه