تبیان، دستیار زندگی
عباس مرادی با تاکید بر درخواست قانونی این باشگاه اعلام کرد که تیم فوتبال صباباتری تنها در ورزشگاه صباشهر برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قائم مقام صباباتری : تنها در صباشهر با پرسپولیس دیدار می کنیم

صحنه ای از دیدار صبا - پرسپولیس

عباس مرادی با تاکید بر درخواست قانونی این باشگاه اعلام کرد که تیم فوتبال صباباتری تنها در ورزشگاه صباشهر برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

قائم مقام باشگاه صباباتری در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: صباباتری در بازی هفته بیست وهفتم میزبان پرسپولیس است و تنها در ورزشگاه خانگی برابر این تیم به میدان می رود.

وی ادامه داد: ما طبق قانون در دیدار رفت میهمان بودیم اما در بازی برگشت میزبان پرسپولیس هستیم و از لحاظ قانونی این دیدار باید در ورزشگاه صباشهر برگزار شود. ما به دنبال حق قانونی خود هستیم و با تایید کارشناسان خواسته مان غیر منطقی نیست.

مرادی در مورد مشکلات موجود برای میزبانی از تیم پرطرفدار پرسپولیس تاکید کرد: سال گذشته 3 بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه خانگی برگزار کردیم و بدون هیچ مشکلی این بازی ها به پایان رسید.

وی اضافه کرد: ورزشگاه ما گنجایش 20 هزار تماشاگر را دارد و طبق قوانین 10درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار می گیرد. بر این اساس ما 2 هزار قطعه بلیت را در اختیار تماشاگران حریف قرار می دهیم تا هرکس که بلیت تهیه می کند به صباشهر بیاید.

قائم مقام باشگاه صباباتری در مورد احتمال عدم موافقت شورای تامین با برگزاری این دیدار در صباشهر تصریح کرد: ما میزبان این دیدار هستیم ولی اگر مخالفتی با حضور تماشاگران به وجود آمد بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند ولی حق قانونی ما که همان میزبانی در این دیدار است را سلب نکنند.

مرادی همچنین افزود: نامه ای را تنظیم و برای آقایان صفایی فراهانی و کیومرث هاشمی ارسال کرده ایم و طی آن شرایط خود را به طور کامل توضیح دادیم که امیدواریم با درخواست ما موافقت شود.

مرادی در پایان در مورد احتمال برگزاری فینال جام حذفی بین صباباتری و پرسپولیس خاطر نشان کرد: درصورت اعلام میزبانی صباباتری توانایی  و قابلیت برگزاری آن دیدار را در ورزشگاه خانگی داریم ولی در صورت عدم موافقت با این موضوع این دیدار را در زمین بی طرف و بدون تماشاگر برگزار کنند.

دیدار تیم های صباباتری با پرسپولیس ساعت 17 روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که طبق اعلام فدراسیون  ورزشگاه آزادی میزبان این دیدار خواهد بود.