تبیان، دستیار زندگی

سوءاستفاده از نام همسان‌گزینی تبیان

مدتی است شاهد سوءاستفاده برخی از موسسات و افراد از نام همسان‌گزینی جهت جلب اعتماد مردم هستیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لوگوی همسان گزینی

 قابل توجه کلیه مخاطبان طرح همسان‌گزینی تبیان


همانگونه که می دانید همسان‌گزینی تبیان از خرداد 94 با همکاری وزارت ورزش و جوانان به شکل رسمی با همکاری شبکه معرفان و مشاوران معتمد این طرح، فعالیت خود را آغاز کرده است و در عرصه همسریابی برای جوانان و مجردان، تنها مرکز معتبر و مورد تایید نهادهای حاکمیتی و حکومتی است و در طی مدت فعالیت خود  توانسته است اعتماد بسیاری از مخاطبان را در این عرصه به خود جلب کند .
در طی این مدت بسیاری از نهادهای تاثیرگذار و مهم حمایت خود را از همسان گزینی تبیان اعلام کرده اند که از مهمترین آنها می توان به سازمان تبلیغات اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور، قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران ، پلیس فتا و ... اشاره نمود

مدتی است برخی از موسسات، کانالهای تلگرامی و افرادی که به شکل های گوناگون در امر همسریابی  مشغول به فعالیت هستند؛ به انحاء مختلف خود را منتسب به همسان‌گزینی تبیان معرفی می کنند و از نام همسان‌گزینی و شهرت این مجموعه جهت پیشبرد منافع مادی خود سوء استفاده می کنند .

لازم به ذکر است افرادی که در شبکه همسان‌گزینی تبیان به عنوان معرف مشغول به فعالیت هستند، همگی از فیلترهای متعددی عبور کرده و  آموزش های لازم جهت امر معرفی را پشت سر گذاشته اند .

مهمترین قواعدی که همسان‌گزینی تبیان در امر همسریابی جوانان به آن پایبند است ؛ عبارت است از :
 
1 – بابت معرفی مورد مناسب از متقاضیان خود ریالی دریافت نمی کند.

2 – در زمینه ازدواج موقت و چندهمسری هیچگونه فعالیتی ندارد.

3 – کلیه مراحل را با اطلاع و نظارت خانواده ها به پیش می برد.

4 – از اطلاعات متقاضیان خود صیانت نموده و حافظ منافع ایشان است.

بدیهی است اگر فرد یا گروهی حتی یک مورد از موارد فوق را رعایت نکند، بهترین نشانه برای تمیز فعالیت وی از همسان گزینی تبیان است .

لذا از کلیه عزیزانی که مایلند از خدمات همسان‌گزینی تبیان بهره ببرند،  درخواست می شود چنانچه در فضای مجازی یا محیط واقعی با شخص یا گروهی مواجه شدند که ادعای همکاری با همسان‌گزینی تبیان را دارد و در کنار این ادعا مطابق با قوانین همسان‌گزینی فعالیت نمی کند ؛ جهت اطمینان خاطر خود و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در اسرع وقت با شماره 77642037 تماس گرفته و با مدیریت شبکه معرفان صحت این اطلاعات را بررسی نموده و اطمینان حاصل نمایند . 

همسان گزینی تبیان فقط از طریق منابع زیر، کلیه فعالیت های خود را اطلاع رسانی می کند :

صفحه رسمی در سایت تبیان : http://hamsan.tebyan.net
کانال تلگرام : TebyanHamsangozini@
پست الکترونیک : hamsangozini@tebyan.com

واحد همسان گزینی تبیان