تبیان، دستیار زندگی
زین الدین زیدان و رونالدو در یک فیلم تبلیغاتی ضد فقر به کارگردانی ویم وندرس کارگردان نامدار هالیوود به روی صحنه می روند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زوج هنری زیدان و رونالدو

رونالدو و زیدان در کنار هم

زین الدین زیدان و رونالدو در یک فیلم تبلیغاتی ضد فقر به کارگردانی ویم وندرس کارگردان نامدار هالیوود به روی صحنه می روند.

این فیلم تبلیغاتی در راستای اهداف سازمان ملل در خصوص ترغیب مردم جهان به ریشه کن کردن فقر تا سال 2015 ساخته خواهد شد.

زیدان و رونالدو که سالها دررئال مادرید  کنار یکدیگر همبازی بودند و در بسیاری از بازیهای خیر خواهانه همکاری های بسیاری داشتند این بار تصمیم گرفتند تا کار خیر خود را به صورت فیلم به روی پرده بفرستند .

وندرس گفت: من تا به حال در خصوص گانگسترها، فرشته های نگهبان، موسیقیدان های پیر کوبایی، بچه ها، گاوچران و کهنه سرباز ویتنام فیلم ساخته ام. به طور کلی فیلم های بسیاری را در خصوص زندگی مردم به تصویر کشیده ام اما برای نخستین بار است که می خواهم از فوتبالیست ها فیلم بسازم.

وندرس در سال 1971 فیلم "ترس دروازه بان از پنالتی" را به روی پرده برد که در آن یک دروازه بان پس از اینکه از زمین مسابقه اخراج می شود، شب خود را با یک صندوقدار سینما سپری می کند و صبح هنگام او را خفه می کند.

این برای سومین بار است که زیدان و رونالدو پس از اینکه به عنوان سفیران یونیسف انتخاب شده اند با یکدیگر در یک فیلم همبازی می شوند.

طبق اعلام سازمان ملل، یک ششم مردم دنیا زیر خط فقر زندگی می کنند و روزانه 50 هزار نفر بر اثر فقر می میرند.  ساخت این فیلم از پایان ماه آوریل در پاریس آغاز می شود.

مطالب مرتبط :

کمک مالی زیدان و رونالدو

ناگفته های زیدان بعد از خداحافظی