تبیان، دستیار زندگی
صاریان را می بخشم هیچ مشكلی از بابت بازگشت انصاریان بوجود نمی آید. علی دایی در گفت گویی با اشاره به حضور مجدد انصاریان در تیم پیروزی گفت: باید منافع شخصی را كنار بگذاریم و همه باید برای موفقیت پیروزی تلاش كنیم. پس از این هم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی:

دو بار به كره شمالی گل زده ام

انصاریان را می بخشم


هیچ مشكلی از بابت بازگشت انصاریان بوجود نمی آید.

علی دایی در گفت گویی با اشاره به حضور مجدد انصاریان در تیم پیروزی گفت: باید منافع شخصی را كنار بگذاریم و همه باید برای موفقیت پیروزی تلاش كنیم. پس از این هم گفته بود كه هر كس كه می تواند به پیروزی كمك كند، از وجود او در تیم استقبال می كنیم.

علی دایی در خصوص مصاحبه های جنجالی انصاریان علیه تیم ملی در دوره بلازویچ و مشكلاتی كه بین انصاریان ودایی بوجود آمد اضافه كرد: اولا انصاریان زمان بلاژویچ درتیم ملی نبود، اگر قرار باشد بخاطر این حرفها هرروز جنگ و دعوا داشته باشیم كه باید فوتبال را كنار بگذاریم و فقط با همدیگر دعوا كنیم! تا به حال از انصاریان بی احترامی ندیده ام، اگر هم چیزی بوده، ازحق خود می گذرم و می بخشم.

دایی با اشاره به این نكته كه انصاریان بازیكن جوانی است و اگر كاری كرده از روی بی تجربگی بوده، تصریح كرد: انصاریان از فوتبال كسب در آمد می كند؛ زندگی همه ما از این راه می چرخد. پس دلیلی وجود ندارد كه من با بدخلقی و مخالفت با حضوروی در پیروزی، جلوی رشد یك جوان را بگیرم. امیدوارم كه او اشتباهات گذشته را تكرار نكند. ته دل من هیچگونه دلخوری از انصاریان نیست. عصبانیت دایی لحظه ایست و بعد همه چیز را فراموش می كند.

كاپیتان تیم ملی ایران در خاتمه در خصوص وضعیت خود را برای بازی با كره شمالی خاطر نشان كرد : "كمرم درد ناچیزی دارد كه تا دوشنبه و روز بازی با كره برطرف خواهد شد. هیچ شناختی از تیم شناختی از تیم كره نداریم. دو بار به این تیم گل زدم ولی الان شرایط آنها بسیار فرق كرده. اگر چه بازیكنان خوبی مثل مهدوی كیا، رحمان رضایی و نیكبخت در این مسابقه غایب هستند ولی فوتبال ایران آنقدر بازیكن دارد كه اگر 10 نفر نباشند به مشكل نخورد. حتی این مساله برای خود من هم مصداق پیدا می كند."