تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ هشتم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای كشور، با برتری تیمهای پگاه گیلان و استقلال اهواز پایان یافت. در پیكارهای پایانی این هفته، تیم استقلال اهواز با سه گل عیدی‌زاده، خلیفه‌اصل و آدریانو آلوز، فجرسپاسی شیراز را مغ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال اهواز برد ، سایپا باخت


هفته‌ هشتم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای كشور، با برتری تیمهای پگاه گیلان و استقلال اهواز پایان یافت.

در پیكارهای پایانی این هفته، تیم استقلال اهواز با سه گل عیدی‌زاده، خلیفه‌اصل و آدریانو آلوز، فجرسپاسی شیراز را مغلوب كرد.

همچنین پگاه گیلان نیز با دو گل پژمان نوری و عشوری‌زاد در مقابل تك‌گل حسین كریمی از سایپا، حریف پرانگیزه‌ ولی كم‌تجربه‌ خود را شكست داد تا این تیم، كماكان در انتظار روزهای بهتر به سر برد.

در دیگر مسابقه‌ این هفته كه روز پنج‌شنبه برگزار شد، استقلال تهران نیز برابر ابومسلم خراسان به تساوی سه بر سه، دست یافت.

دیدار تیمهای پاس - پرسپولیس، برق شیراز - فولاد خوزستان، فولاد مباركه‌ سپاهان و پیكان نیز به دلیل عدم در اختیار داشتن ملی‌پوشان خود، به تعویق افتاد، ضمن این‌كه مسابقه‌ تیمهای شموشك نوشهر و ذوب آهن اصفهان، بنا به درخواست فرماندار نوشهر و موافقت سازمان لیگ حرفه‌ای، به روز جمعه نهم آبان‌ماه، موكول شد.

به این ترتیب در پایان پیكارهای این هفته، تیمهای ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و فولاد خوزستان به ترتیب با 17،15و 13 امتیاز، عناوین اول تا سوم را در اختیار دارند، ضمن اینكه پگاه گیلان با كسب این پیروزی به رده‌ ششم جدول رده‌بندی صعود كرد. همچنین استقلال اهواز نیز با 9 امتیاز در رده‌ دوازدهم قرار گرفت.