تبیان، دستیار زندگی

نخستین کتاب جامع معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران

«کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری» منتشر می‌شود

«کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری»، دائره‌المعارف صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران است. این کتاب ضمن بیان مفاهیم و انواع صندوق‌ها، وضعیت و عملکرد آنها را توضیح می‌دهد و برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور را معرفی می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر ارتباطی افراد و خانواده‌ها با بازار سرمایه هستند. بستری که افراد می‌توانند بدون نیاز به دانش تخصصی و صرف زمان زیاد، ضمن برخورداری از سود مطمئن و بالا، در صنایع گوناگون کشور سرمایه‌گذاری کنند و رونق و پیشرفت کشور را به ارمغان آورند.

کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری در 200 صفحه رنگی، با بیش از 600 جدول و نمودار، دنیای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تصویر کشیده، در 6 بخش تنظیم شده است.

بخش نخست کتاب به یادداشت‌های دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر علی سعیدی، رئیس هیأت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد اهمیت و جایگاه صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.

بخش دوم، مروری است بر شاخص‌های کلان اقتصادی و بازار سرمایه ایران. بخش سوم صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران را تبیین می‌نماید. بخش چهارم، وضعیت و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تصویر می‌کشد. بخش پنجم، به بررسی اطلاعات تفکیکی هر یک از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد. در نهایت، بخش ششم، صندوق‌های برتر در هر نوع، را معرفی می‌کند.

این کتاب، به همت شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بر اساس داده‌های سامانه رسام تهیه و تنظیم شده است. برای تهیه کتاب می‌توانید با شماره 74318000 یا کانال تلگرامی @rasam_admin ارتباط برقرار کنید.