تبیان، دستیار زندگی
زارش خبرنگار تبیان : در نشست مطبوعاتی مربیان ، قلعه نوعی و كریمی شركت كردند كه گزیده ای از صحبتهای آنان را می خوانیم : امیر قلعه نوعی با اشاره به عدم آمادگی تیم استقلال گفت: بازیكنان تیم به اندازه‌ دیدار برابر پیروزی آمادگی ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه مطبوعاتی مربیان

به گزارش خبرنگار تبیان :

در نشست مطبوعاتی مربیان ، قلعه نوعی و كریمی شركت كردند كه گزیده ای از صحبتهای آنان را می خوانیم :

امیر قلعه نوعی با اشاره به عدم آمادگی تیم استقلال گفت: بازیكنان تیم به اندازه‌ دیدار برابر پیروزی آمادگی نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارزیابی دیدار تیمش برابر ابومسلم خراسان كه به تساوی 3 بر 3 انجامید ، گفت: پس از برد حساس در برابر تیم پیروزی بازیكنان تیم ما دچار غرور كاذب شده بودند و به همین دلیل در نیمه اول بازی مقابل تیم ابومسلم نتوانستند نتیجه خوبی كسب كنند. ولی با گل‌هایی كه در 20 دقیقه آخر بازی به ثمر رساندند توانستند نتیجه شكست را به تساوی مبدل كنند و از این بابت خوشحال هستم.

وی ادامه داد: از بازیكنان باتجربه برای هماهنگی تیم در زمین انتظار بیشتری دارم. آنها با توجه به تجارب حضورشان در دیدارهای مختلف باید هدایت تیم را بر عهده بگیرند. تنها در این صورت است كه می‌توانیم در دیدارهای بعدی هم موفق باشیم.

قلعه نوعی تصریح كرد: غرور برخی از بازیكنان تیم باعث شد تا تیم آمادگی لازم را همانند دیدارهای پرسپولیس و یا فولاد نداشته باشد. لذا با بازیكنان مغرور برخورد می‌كنیم تا برای دیدارهای آتی دچار مشكل نباشیم.

در پایان قلعه نوعی ازنحوه قضاوت اصفهانیان داوربازی تیمش با ابومسلم ، انتقاد كرد .

سرمربی تیم استقلال با اشاره به دیدارهای تیم‌های ملی فوتبال كشورمان و كره شمالی گفت: تیم فوتبال كره شمالی همانند تیم‌های ژاپن و كره‌ جنوبی سرعتی بازی می‌كند و از تمامی فرصت‌هایی ایجاد شده در زمین بازی استفاده می‌كند. اگر بخواهیم در دیدار مقابل این تیم نتیجه‌ خوبی كسب كنیم باید مانع از ایجاد فضاهای باز در خط میانی شویم.

فیروز كریمی : هر دو تیم دفاع نداشتند

فیروز كریمی در حالی 90 دقیقه تمام از كنار زمین تیمش را هدایت كرد كه طی هفته های گذشته به كرات در خصوص كناره گیری اش از این تیم شنیده بودیم . سرمربی تیم ابومسلم پس از پایان بازی با اظهار رضایت از عملكرد بازیكنان تیمش گفت: می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما شانس با ما یار نبود. خودم فكر می كنم كمبود تجربه باعث شد تا این برد را از دست بدهیم . بازیكنان ما دقایق آخر بازی را تمام شده می دانستند و همین عامل باعث شد تا گل سوم را در آخرین دقیقه دریافت كنیم. با این حال من از همه آنها راضی ام و امیدوارم در دیدارهای آینده هم به همین صورت روند رو به رشد را ادامه بدهیم. كریمی كاستن سرعت تیمش در اواسط نیمه دوم را یك حركت تاكتیكی دانست و گفت : ما دو گل از حریف جلو بودیم و حفظ آن برایمان مهم بود . البته هیچگاه به ضد فوتبال روی نیاوردیم اما مشكلاتی در خط دفاع داشتیم كه آنها هم در همین زمینه مثل ما بودند. به عقیده من هر دو تیم دفاع نداشتند تا شش گل از خط دروازه ها بگذرد.