تبیان، دستیار زندگی

دادستان کل کشور:

تبیان؛ مجموعه ای توانمند در فضای مجازی است

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ دادستان کل کشور و هیأت همراه از جمله عبدالصمد خرم آبادی؛ معاون قضایی داستان کل کشور و دادستان استان تهران، ظهر امروز چهارشنبه مورخ چهارم بهمن ماه 1396 از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرده و با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعامل و سایر مدیران این موسسه به گفت و گو پرداختند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش تبیان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری، در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: تبیان، مجموعه ای توانمنددر فضای مجاز ی است.
دادستان کل کشور ضمن ابراز خوشبختی و توفیق در خصوص بازدید از موسسه تبیان گفت: در مجموعه تبیان، زیرساخت های استفاده بهینه از فضای مجازی و فناوری های نوین در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وجود دارد که امیدوارم با کمک حجت الاسلام و المسلیمن خاموشی که نقشی دوسویه هم در شورایعالی فضای مجازی و هم در سازمان تبلیغات اسلامی دارند، در محقق کردن این وظیفه خطیر ملی گام برداشه شود.
بازدید دادستان کل کشور از موسسه تبیان
وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر شورایعالی فضای مجازی، تاکید مجدانه ای بر به کار گرفتن تمامی توان کشور برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی و احیاء سنت های ایرانی-اسلامی در جامعه داشتند که به نظر من خواسته ای بحق و منطقی است.
دادستان کل کشور عنوان داشت: امروزه بیشترین مراجعات مردمی به قوه قضائیه در خصوص مشکلات خانوادگی و معضل طلاق است که می توان از طریق برنامه های موسسه تبیان خصوصاً "طرح ملی همسان گزینی"، گام های موثری در زمینه حل این مشکل برداشت.
حجت الاسلام منتظری، با تاکید بر حفظ اطلاعات نهادها و دستگاه های اجرایی کشور در فضای مجازی گفت: میزبانی از سایت های داخلی و همچنین محتوای نهادها و سازمان های کشور در فضای مجازی، امری ضروری و مهم در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی  است که بحمدلله موسسه تبیان توانسته با راه اندازی "مرکز داده اینترنتی(IDC)" خود، نقش پررنگی در حفظ اطلاعات کشور در فضای مجازی داشته باشد.
همچنین وی در این خصوص پیشنهاد داد تا با افزایش ظرفیت مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان، بخش قابل توجهی از اطلاعات و محتوای کشور در داخل مدیریت شود.
گفتنی است، در جلسه ای که در ابتدای این بازدید با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ دادستان کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان و برخی از معاونین و مدیران این موسسه تشکیل شد، توضیحات در خصوص فعالیت های متنوع تبیان ارائه و راهکارهای همکاری و هم افزایی بین دو دستگاه بررسی شده و مقرر شد، جلسات و همکاری های طرفین بیش از پیش ادامه داشته باشد.


تصاویر بازدید دادستان کل کشور از موسسه تبیان