تبیان، دستیار زندگی

با کسی که ارتباط با اجنه دارد

در مقابل کسانی که ارتباط با اجنه را یک کرامت الهی می دانند، چه می گویید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اجنه
نسبت به خود شخصی که دنبال برقراری ارتباط با اجنه و سوء استفاده از آن می رود، بسیار بعید است، دچار توهم شود که این ارتباط، یک کرامت الهی است. چون شروع این ارتباط با مرتکب شدن گناهان بسیار سنگین است. و شخصی که این گناهان بزرگ را مرتکب می شود، به خوبی می داند که این ارتباط، کرامت الهی نیست.
و نسبت به سایر افرادی که جذب این شیادان می شوند، معمولا خبر از رابطه آن ها با اجنه ندارند. و چون خبرهایی از امور پنهان  می شنوند، جذب این افراد می شوند.
پس کسی ارتباط با اجنه و سوء استفاده از این رابطه را کرامت الهی نمی داند. اما ممکن است کسی شیادی را،  با یک ولی خدا اشتباه بگیرد. به این شکل که چون فلانی از دو مساله پنهان خبر داده، پس حتما از اولیاء خدا بوده و بعد هم به این طریق در دام خطرناکی می افتد.
برای حل این مساله نیز، توجه فرد به معیار و میزان "شریعت" کفایت می کند. یعنی کافیست که هر کدام از ما حلال و حرام الهی را محترم بشماریم. و به هیچ بهانه ای مرتکب حرام نشویم. و از سویی نیز هیچ بهانه ای را برای ارتکاب حرام نپذیریم. با این توجه، شیطان کاری از پیش نمی برد و نمی تواند کسی را گمراه کند.
دقت در سرگذشت کسانی که دچار فریب شیادان شده اند و در این راه متضرر شده اند، نیز نشان می دهد که آنها به دین بی اعتنا بوده اند و حلال و حرام شریعت را مورد توجه لازم قرار نداده اند.
خلاصه اینکه دین الهی واضح است و مسیر توحید نیز روشن است. کسی که به جای توحید و کسب قرب، به دنبال به دست آوردن نیروی های فوق مادی، خبرهای غیبی و یا نظیر آن است، از ابتدا پا در مسیری اشتباه گذاشته و با دور شدن از توحید، مسیر ضلالت خود را فراهم کرده و راه نفوذ شیطان را باز کرده است.

 منبع : شهرسوال
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.