تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال كشورمان به عنوان قهرمانی رقابتهای چهارجانبه فوتسال تفال كاپ تهران دست پیدا كرد. در فینال این رقابتها كه عصرسه شنبه در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد دو تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا به مصاف ی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان شد


تیم ملی فوتسال كشورمان به عنوان قهرمانی رقابتهای چهارجانبه فوتسال تفال كاپ تهران دست پیدا كرد.

در فینال این رقابتها كه عصرسه شنبه در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد دو تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا به مصاف یكدیگر رفتند كه درپایان دوتیم به نتیجه مساوی 2 بر2 دست پیدا كردند.

در این بازی ابتدا تیم ملی فوتسال اسپانیا با یك گل پیش افتاد اما وحید شمسایی بازیكن تكنیكی تیم كشورمان موفق شد از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بكشاند. در شروع نیمه دوم بازهم این تیم اسپانیا بود كه به گل برتر دست پیدا كرد. در این لحظات قضاوت ناعادلانه داور این بازی باعث شد خاویر لوزانو سرمربی تیم اسپانیا به نشانه اعتراض تیمش را اززمین بیرون بكشد اما با پا درمیانی مسئولان بازی ازسر گرفته شد.

در فاصله 20 ثانیه مانده تا پایان وقت بازی، وحید شمسایی یك باردیگر از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی و ضربات پنالتی كشاند كه بازیكنان تیم ملی فوتسال اسپانیا به علت اعتراض به قضاوت این بازی حاضر به زدن ضربات پنالتی نشدند. مسئولان برگزار كننده این بازی ها نیز پس از آنكه نتوانستند اسپانیایی ها را راضی به بازگشت كنند ، تیم ملی فوتسال ایران را به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی كردند و كاپ و مدال قهرمانی را به آنها اهداء كردند.

پس از تیم ملی بزرگسالان كشورمان ، تیم ملی فوتسال اسپانیا به مقام دوم دست یافت و تیم ملی امید ایران به عنوان سومی این مسابقات دست پیدا كرد.