تبیان، دستیار زندگی

جباری: افتخاری به خاطر انتقادم مرا کنار گذاشت

جباری دیروز در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اتفاقات رخ داده و فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه استقلال و جدا شدن از این تیم صحبت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مجتبی جباری
به گزارش تبیان به نقل از روزنامه ایران، مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال اول تابستان با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست و مورد استقبال هواداران آبی‌پوش قرار گرفت اما در دوران حضورش در جمع آبی‌ها چندان به او بازی نرسید و باشگاه استقلال روز دوشنبه قرارداد او را یکطرفه فسخ کرد. موضوعی که باعث دلخوری هافبک آبی‌ها شد.

جباری دیروز در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اتفاقات رخ داده و فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه استقلال و جدا شدن از این تیم صحبت کرد و گفت: «بعضی از افراد از ابتدا صحبت‌هایی مبنی بر بحث پزشکی من مطرح کردند و بعد از آن گفتند شفر باید راجع به اضافه شدنم به تمرینات نظر بدهد در صورتی که شفر در جریان نبود. بعد از اینکه از طریق فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت پیگیر شدم، متوجه شدم باشگاه استقلال لایحه‌ای را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کرده مبنی بر اینکه من در تمرینات شرکت نکردم من فقط یک انتقاد از آنها کرده بودم که در آن جلسه نیز همه بچه‌های تیم حضور داشتند.»

او ادامه داد: «به نظرم افتخاری کارهایی انجام داد و حواشی‌ را به وجود آورد و باعث شد که از استقلال دور شوم. آقایان نمی‌دانند که باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است و هزینه‌ها از خزانه دولت تأمین می‌شود. واقعیت این است که فشار هواداران باعث شد تا منصوریان من را جذب کند. مدیرعامل و تمام کسانی که من را کنار گذاشتند دوست نداشتند ایرادهایشان دیده شود. آیا وزیر ورزش می‌داند مدیری که برای استقلال انتخاب کرده یک بازیکنی را مثل من کنار گذاشته که سابقه ملی دارد و استقلال باید به خاطر همین کنار گذاشتن ضرر مالی بدهد؟ برایم سخت است که به تیم دیگری فکر کنم.»
منبع: روزنامه ایران