تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در دیدار برابر استقلال گفت : ما مستحق پیروزی بودیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان بخوبی استفاده کنیم . علیرضا واحدی نیکبخت که پس از گلزنی به تیم سابقش به نوعی شوکه ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیکبخت : باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در دیدار برابر استقلال گفت : ما مستحق پیروزی بودیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان بخوبی استفاده کنیم .

علیرضا واحدی نیکبخت که پس از گلزنی به تیم سابقش به نوعی شوکه شد و اشک در چشمانش حلقه زد ، پس از تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت : پرسپولیس در این دیدار تیم برتر میدان بود و فرصت های زیادی برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از موقعیت هایش بدرستی استفاده کند .

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار ادامه داد : ما باید در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم چرا که موقعیت های گلزنی ایده آلی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه استفاده نکردن از موقعیت ها باعث شد تنها با یک امتیاز میدان را ترک کنیم .

واحدی نیکبخت در پایان گفت پرسپولیس تیم بد شانسی است چرا که از موقعیت های پرتعدادی که نصیبش می شود کمترین استفاده را می کند .

تساوی 1 - 1 سرخ آبی