تبیان، دستیار زندگی

عرضه «جوهر وجود تو» در بازار کتاب

کتاب «جوهر وجود تو» با عنوان فرعی «چگونه استعدادها و توانمندی‌های واقعی خود را بشناسی و به آرزوهای قلبی خود جامه عمل بپوشانی» نوشته «کن رابینسون» در بازار نشر عرضه شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جوهر وجودتو

در این کتاب، متخصص مشهور «کن رابینسون» به دلایل بی‌حوصلگی دانش‌آموزان سر کلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار، و احساس سرخوردگی و ناکامی که بیشتر ما - بی‌آنکه دلیلش را بدانیم - در وجود خود احساس می‌کنیم، می‌پردازد و به ما نشان می‌دهد چرا لازم است همگی ما به جوهره حقیقی‌مان دست یابیم؟

رابینسون در این کتاب داستان زندگی بزرگانی از قبیل پُل مک‌کارتنی، آریا هافینگتون و مَت گرونینگ را نقل می‌کند؛ افرادی که استعدادهای خود را شناخته‌اند و با انجام کاری که عاشقش هستند، در زندگی‌شان به اوج موفقیت رسیده‌اند.

او در ادامه نشان می‌دهد که چطور ما هم مثل آنها می‌توانیم استعدادها و توانمندی‌های نهفته در جوهر وجود خود را کشف کنیم و تمام چیزهایی را که قادر به دستیابی به آنها هستیم، از آن خود کنیم.

این کتاب شامل فصول زیر است: جوهر حقیقی تو، متفاوت فکر کن، فراتر از تخیل، از خود بی‌خودشدگی، پیدا کردن قبیله‌ات، دیگران چه فکر خواهند کرد؟، آیا خودت را آدم خوش‌شناسی می‌دانی؟، کسی کمکم کند!، خیلی دیر شده؟، به خاطر عشق یا به خاطر پول و راه علاج.

کتاب ۲۵۶ صفحه‌ای «جوهر وجود تو» با ترجمه «فرخ بافنده» در شمارگان ۷۰۰ نسخه از سوی انتشارات «آسمان نیلگون» با بهای ۲۱ هزار تومان در کتابفروشی‌ها عرضه شده است.

منبع: مهر