تبیان، دستیار زندگی

حضور دکتر رجبی دوانی در شبکه اجتماعی تبیان

در ادامه حضور و فعالیت مسئولین، مقامات و فرهیختگان جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمدحسین رجبی دوانی به شبکه اجتماعی تبیان خواهد پیوست.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکتر رجبی دوانی
به گزارش تبیان، باشگاه کاربران وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، خبر از آغاز به کار صفحه رسمی دکتر محمدحسین رجبی دوانی در شبکه اجتماعی تبیان از امروز داد.
بر این اساس، کاربران و مخاطبان محترم سایت تبیان می‌توانند در آغاز این مباحث، سوالات خود را پیرامون دوران نوجوانی و جوانی دو بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در نظرات همین اطلاعیه ثبت کنند تا در طی مصاحبه حضوری با دکتر رجبی دوانی در موسسه تبیان، پاسخ این سوالات ارائه شود.
لازم به توضیح است که اخبار این مصاحبه و پاسخ سوالات، از طریق صفحه رسمی دکتر محمدحسین رجبی دوانی در شبکه اجتماعی تبیان و باشگاه کاربران تبیان منتشر خواهد شد.
گفتنی است، شبکه اجتماعی تبیان، با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و دانش متخصصین ایرانی، طراحی شده است و توانسته است در طی سال‌های فعالیت خود، تعداد زیادی از کاربران ایرانی را به سمت خود جذب کند. علاوه بر حضور و فعالیت قشرهای مختلف مردم، شاهد حضور مسئولین کشور، شخصیت‌های برجسته و رسانه‌های مطرح داخلی و بین‌المللی در شبکه اجتماعی تبیان هستیم.