تبیان، دستیار زندگی

اپلیکیشن «دینگ» رونمایی شد

عصر دیروز از اپلیکیشن‌ حمل و نقل درون شهری با برند «دینگ» طی مراسمی و با حضور برخی هنرمندان و ورزشکاران در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رونمایی از اپلیکیشن دینگ
به گزارش تبیان، در ابتدای این مراسم، علی دایی در سخنانی کوتاه به دلایل انتخاب دینگ اشاره کرد و گفت: پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌ کرده قرار گرفته‌اند. مطمئنا در کشور ما الان بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به‌نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد.
وی افزود: دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.
در ادامه، امیر مظفر منشوریان؛ مدیرعامل دینگ، در تشریح تفاوت‌های دینگ با دیگر تاکسی‌های آنلاین فعال در کشور، سهیم شدن مسافران و رانندگان در سود معرفی افراد جدید به این سامانه عنوان کرد و در توضیح آن گفت: اگر دینگ را به دوستانتان معرفی کنید، در هر سفری که ایشان با دینگ ثبت می‌کنند، شرکت به شما سود پرداخت خواهد کرد.
وی در ادامه، پرداخت هزینه استهلاک از جمله روغن، لاستیک، انواع فیلتر‌ها و... به رانندگان به ازای طی مسافت‌هایی تعیین شده و مشخص را شاخصه دیگر دینگ برشمرد و امکان رای دادن رانندگان به مشتریان را یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن خواند که می‌تواند برخی گلایه‌های رانندگان را پاسخگو باشد.
رونمایی از اپلیکیشن دینگ
یکی دیگر از وجوه تمایز این تاکسی آنلاین با همتایانش، ارائه سرویس "راننده در اختیار" به صورت ساعتی است و علاوه بر آن، استفاده اشتراکی از یک سرویس تحت عنوان "دنگی"، خدمت دیگری است که قرار است در این مجموعه به مشتریان ارائه شود.
منشوریان درباره خدمات دینگ به رانندگان که وی آن‌ها را «میزبان» می‌نامید، گفت: همه ما می‌دانیم که ماشین اصطهلاک دارد، از روغن موتور گرفته تا لاستیک و از این دست موارد! ما هزینه اصطهلاک را بر اساس مسافتی که رانندگان طی می‌کنند به آن‌ها پرداخت خواهیم کرد. از لنت ترمز گرفته تا روغن موتور و امیدوارم بتوانیم کمک شایانی بدین وسیله به رانندگان بکنیم.