تبیان، دستیار زندگی
رمان لیگ برتر خواهد شد دكتر محمد حسین قریب مدیر عامل استقلال در گفت و گویی؛ ضمن تقدیر از كادر فنی ، بازیكنان ، هواداران این تیم به خاطر پیروزی در داربی 55، ابراز امیدواری كرد استقلال بتواند حركت روبه جلوی خود را ادامه بدهد. ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر عامل باشگاه استقلال:

استقلال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

دكتر محمد حسین قریب مدیر عامل استقلال در گفت و گویی؛ ضمن تقدیر از كادر فنی ، بازیكنان ، هواداران این تیم به خاطر پیروزی در داربی 55، ابراز امیدواری كرد استقلال بتواند حركت روبه جلوی خود را ادامه بدهد.

ارزیابی شما از دیدار جمعه چیست؟

قریب: بازی تماشایی بود كه هم استقلال و هم پیروزی، فوتبال فكورانه ای ارایه دادند تصور می كنم نسبت به بازی های قبلی، دیدار جمعه از نظر كیفی در سطح بالایی بود.

عامل برتری استقلال را در چه عواملی می دانید؟

قریب: تلاش و زحمات بی وقفه مربیان و همت بازیكنان از همه مهمتر همكاری خوب و كم نظیر هواداران در این پیروزی بخش اثر گذار بود. جا دارد از همه استقلالی ها به خاطر تعصب و تلاش انكار ناپذیرشان تقدیر كنم. مساله دیگری كه مایع مباهات شد، توجه آقای قلعه نوعی به جوانگرایی بود. حضور پیروز قربانی و امیر حسین صادقی دو مدافع جوان وآتیه دار در قلب دفاعی آن هم در این دیدار بزرگ نشان از جسارت و شهامت كادر فنی دارد. من این حركت موثر را به فال نیك می گیرم. و امیدوارم در بازیهای آتی به جوانان مایه دار بیش از پیش بها داده شود. البته همه بازیكنان استقلال در این پیروزی نقش مهمی ایفا كردند و با غیرت مثال زدنی بر حریف خود پیروز شدند، اما عملكرد جوانان ما چیز دیگری بود.

قرار بود به اعضای استقلال به خاطر این برد، پاداش تعلق گیرد؟

قریب: بله ، امروز این كار را خواهیم كرد و پاداش كادر فنی و بچه ها را خواهیم داد.

قریب: نباید با دو پیروزی اخیر مقابل فولاد وپیروزی مغرور شویم. هنوز در ابتدای راه هستیم، نباید كوچكترین مساله حاشیه ای به اردوی استقلال راه یابد. هدف ما این است كه به دور از هیاهوهای كاذب در راه پیشرفت گام برداریم و با اقتدار حاضر شویم. بی شك اگر این روند روبه جلو ادامه داشته باشد، استقلال قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

در پایان هم از پیروزی به خاطر بازی جوانمردانه تشكر می كنم و از نیرهای انتظامی و سایرعوامل كه در برگزاری هر چه بهتر دیدار جمعه همت كردند ، قدردانی می نمایم.

من همچنان از كادر فنی جوان استقلال حمایت می كنم و امیدوارم با تلاش مربیان و همت بچه ها بتوانیم به سوی قهرمانی پیش برویم.

گفتگو با غمخوار

مدیرعامل باشگاه پیروزی با ابراز تاسف از شكست برابر استقلال تهران از كلیه هواداران عذرخواهی كرد و قول داد كه در آینده بتوان این شكست را جبران كرد.

اكبر غمخوار در گفت‌وگویی، افزود: هیچ مدیری دوست ندارد كه تیمش ببازد، و بر این اساس ما نیز این شكست را نمی‌پذیریم، هر چند كه در جلسه كمیته‌ فنی فردا به تجزیه و تحلیل این حادثه خواهیم پرداخت تا دلایل آن مشخص شود.

وی تصریح كرد: باشگاه با مقصران احتمالی این شكست برخورد خواهد كرد، چرا كه معتقد است این بازی می‌توانست نتیجه‌ی متفاوت داشته باشد.

غمخوار با بیان این كه طبق گفته كارشناسان یك پنالتی نیز به نفع پرسپولیس گرفته نشده است، از عملكرد علی دایی با توجه به مصدومیتش تمجید كرد و اظهارداشت: دایی هر چه در توان داشت در زمین پیاده كرد و با تعصب و غیرت ظاهر شد، ولی آسیب دیدگی وی مانع فعالیت گسترده‌ وی شده بود كه با اوج گرفتن آن امیدواریم در روزهای آینده به وضع مطلوب بازگردد.

مدیرعامل باشگاه پیروزی در پایان با اشاره به مطرح شدن بحث استعفای «جعفر كاشانی» از عضویت در هیات مدیره باشگاه تاكید كرد: كلیه‌ اعضای هیات مدیره با هم یك فعالیت سازنده‌ای را شروع كرده‌اند و تا آخر این مهم با هم خواهند بود، در این راستا به نظر نمی‌رسد كه اعضای مجمع و هیات مدیره با این استعفا موافق باشند.