تبیان، دستیار زندگی

ادامه طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه همراه اول در زمستان

به دلیل استقبال از طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول در پاییز، طرح فصل زمستان نیز ارائه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
همراه اول
به گزارش تبیان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به دنبال طرح قبلی که در فصل پاییز اجرا شد، طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه، در زمستان نیز ارائه خواهد شد. در این طرح کلیه مشترکینی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می‌ کنند، می‌توانند از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره مند شوند.
کلیه مشترکین اعتباری و دائمی که بسته اینترنت فعال دارند، می توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند، نمی شود. 
بنابراین گزارش، این طرح شامل ترافیک اینترنت بین الملل و هم چنین سایت های داخلی و شامل تمام بسته های یک روزه، یک هفته، یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، یکساله و سایر بسته های اینترنت مانند بسته های اینترنت همراهی و بسته های هدیه طرح تعویض سیم به یوسیم (۱۵ و ۲۰گیگابایت) می شود. همچنین مشترکین از هریک از درگاه های فعالسازی مانند #۱*، #۱۰*، #۱۰۰*، #۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می شوند.
گفتنی است این طرح به صورت خودکار برای کلیه مشترکینی که بسته دیتا دارند فعال شده و نیازی به شماره گیری کد خاصی برای فعالسازی طرح نیست.