تبیان، دستیار زندگی
بازیكن اسبق تیم فوتبال پیروزی گفت: تیم پیروزی نیمه‌ اول را با استرس و پراشتباه شروع كرد كه موجب باخت این تیم شد . محمد پنجعلی در گفت و گویی در پایان دیدار تیمهای فوتبال پیروزی و استقلال، افزود: ارایه‌ بازی متفاوت در دو نیمه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظر فنی پنجعلی در مورد بازی

بازیكن اسبق تیم فوتبال پیروزی گفت: تیم پیروزی نیمه‌ اول را با استرس و پراشتباه شروع كرد كه موجب باخت این تیم شد .

محمد پنجعلی در گفت و گویی در پایان دیدار تیمهای فوتبال پیروزی و استقلال، افزود: ارایه‌ بازی متفاوت در دو نیمه از سوی بازیكنان پیروزی، شرایط ویژه‌ای به بازی داده بود، چرا كه پیروزی نیمه‌ اول را پراشتباه شروع كرد و در خط هافبك مشكلات زیادی داشت .

وی افزود: اگر كریم باقری یك خط جلوتر می‌آمد و گل‌محمدی در جای همیشگی‌اش بازی می‌كرد، مطمئنا تیم پیروزی نتیجه می‌گرفت.

پنجعلی با اشاره به سیستم و تركیب بازی تیم پیروزی، اظهار داشت: بگوویچ با همان سیستم 2ـ5ـ3 بازی را اداره می‌كرد ولی مهره‌ها جابجا شده بودند كه این جابجایی به ضرر پرسپولیس تمام شد .

وی با تمجید از عملكرد هافبك‌های دفاعی تیم استقلال، اضافه كرد: آبی‌پوشان در حمله و دفاع پرتعداد بودند ولی گل‌های این تیم از كار گروهی نشات نگرفته بود و برای بازیكنان تیم پیروزی غافلگیر

كننده بود.

پنجعلی در خاتمه از برگزاری دربی بزرگ لیگ برتر ابراز رضایت كرد و گفت: در مجموع به غیر از 20 دقیقه اول كه فشار روانی حاكم بر بازی زیاد بود، تیم استقلال زودتر از تیم پیروزی به آرامش دست یافت و بازی را در دست گرفت .

چنگیز : قلعه نویی خوب مهره چینی كرد

ملی پوش اسبق تیم ملی ایران و استقلال ، مهره چینی مناسب از سوی امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال را موجب پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس تهران عنوان كرد . چنگیز پس از این بازی به خبرنگار ما گفت : سر مربی تیم فوتبال استقلال در این دیدار از آماده ترین بازیكنان خود استفاده كرد ولی به نظر من وینگو بگوویچ سر مربی تیم پرسپولیس بر مبنای نام بازیكنان ، به مهره چینی در زمین پرداخت . چنگیز افزود : بازیكنان تیم استقلال تهران بویژه در نیمه نخست ، میانه میدان را در اختیار گرفته بودند و نگذاشتند هافبك های تیم پرسپولیس به خوبی مهاجمان این تیم بویژه علی دایی را تغذیه كنند.

وی در ادامه اظهار داشت دو تیم در این دیدار یك بازی زیبا را به دور از هر گونه حاشیه یی برگزار كردند و حاضران در ورزشگاه نیز از این دیدار لذت بردند.