تبیان، دستیار زندگی
ی دربی كارشناس داوری فوتبال كشورمان با اشاره با انتخاب «گومز كاستا» پرتغالی برای قضاوت دیدار استقلال و پیروزی گفت: كاستا داور كم تجربه‌ای است. نصیرزاده در گفت‌وگویی، تصریح كرد: «كاستا» سابقه قضاوت مسابقات استقلال و پیروزی را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظر نصیرزاده درمورد داور پرتغالی دربی

كارشناس داوری فوتبال كشورمان با اشاره با انتخاب «گومز كاستا» پرتغالی برای قضاوت دیدار استقلال و پیروزی گفت: كاستا داور كم تجربه‌ای است.

نصیرزاده در گفت‌وگویی، تصریح كرد: «كاستا» سابقه قضاوت مسابقات استقلال و پیروزی را دارد. او در مسابقه‌ قبلی كه این دیدار را قضاوت كرده بود، در اداره بازی ضعیف عمل كرد، به همین دلیل برای قضاوت دیدار مشكلاتی ایجاد كرد و نتوانست قضاوت مطلوبی به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: كاستا داورجوانی است و به همین دلیل تجربه زیادی برای قضاوت مسابقات حساسی مانند استقلال و پیروزی را ندارد. اگر می‌توانستیم از حضور «پریرا» در این بازی استفاده كنیم قطعا شاهد قضاوت بهتری می‌بودیم. چرا كه او داور بسیار باتجربه‌ای است كه به درستی در مورد بازیكنان خاطی تصمیم می‌گیرد و هیچ گاه در تصمیماتش دچار تردید نمی‌شود. با این حال امیدوارم كاستا بتواند از عهده قضاوت‌ تیم‌های استقلال و پیروزی برآید.

نصیرزاده خاطر نشان كرد: خوشبختانه روند مسابقات دو تیم در این فصل منطقی و به دور از احساسات بوده است. لذا اطمینان دارم در بازی روز جمعه نیز بازیكنان هر دو تیم بیشتر به دنبال كسب نتیجه هستند و به مسایل حاشیه‌ای و احساسی دامن نخواهند زد.

نظر دكتر سیار درمورد داور پرتغالی دربی

كارشناس داوری فوتبال كشورمان در ارتباط با انتخاب داور پرتغالی دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی گفت: «كاستا» باید با قاطعیت قضاوت كند.

دكتر پرویز سیار در گفت‌وگویی خاطر نشان كرد: تنها هدف فدراسیون فوتبال برای به كارگیری داور خارجی در دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی، بی‌طرفی داور در قضاوت این دیدار حساس است. چرا كه قطعا بسیاری از داوران ایرانی از صلاحیت و شایستگی بیشتری نسبت به داوران خارجی برخوردارند.

وی با اشاره به عملكرد گومز كاستا داور پرتغالی این دیدار تصریح كرد: دیدار حساس تیم‌هایی مانند استقلال و پیروزی اساسا با مشكلات حاشیه‌ای زیادی همراه بوده است. به همین دلیل كاستا باید برای جلوگیری از این مشكلات در قضاوت این دیدار قاطعیت داشته باشد و برای مقابله با بازیكنان خاطی دچار شك و تردید نشود. در غیر این صورت وی نمی‌تواند به خوبی از عهده قضاوت این دیدار حساس برآید. امیدوارم كاستا در بازی روز جمعه بهتر از اولین حضورش در ایران قضاوت كند.