تبیان، دستیار زندگی
زی با پرسپولیس سرمربی تیم استقلال تهران گفت: استقلال با اجرای سیستم 2 ـ 5 ـ 3 و استفاده از سه فوروارد در خط حمله بازی صد در صد تهاجمی را برابر پیروزی ارایه خواهد كرد. امیر قلعه نوعی تصریح كرد: مهره‌های با انگیزه و جوانی داریم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با قلعه نوعی قبل از بازی با پرسپولیس


سرمربی تیم استقلال تهران گفت: استقلال با اجرای سیستم 2 ـ 5 ـ 3 و استفاده از سه فوروارد در خط حمله بازی صد در صد تهاجمی را برابر پیروزی ارایه خواهد كرد.

امیر قلعه نوعی تصریح كرد: مهره‌های با انگیزه و جوانی داریم كه نه تنها با بازیكنان پرسپولیس همسطح هستند بلكه در برخی موارد عملكرد بهتری دارند.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه مقابل تیم پرسپولیس، افزود: حساسیت بازی روز جمعه تنها به حضور چشم‌گیر هواداران و تماشاگران مربوط می‌شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس در هر كجای جدول كه باشند، این دربی حساسیت ویژه خود را حفظ خواهد كرد.

قلعه نوعی، بازی روز جمعه را به فوتبال زیبا، تشبیه كرد و گفت: اعتقاد دارم این دیدار از بهترین بازی‌های لیگ 82 خواهد بود، چرا كه هر دو مربی سعی دارند با تفكرات حرفه‌یی، تیم حریف را شكست دهند.

سرمربی تیم استقلال، نگرش حساس منشانه به دیدار پرسپولیس و استقلال را غیر منطقی خواند و ادامه داد: در مدت زمان همراهی‌ام با تیم استقلال به عنوان بازیكن و مربی، همواره در جهت ایجاد آرامش تلاش كرده‌ام، برای این دیدار نیز آماده‌سازی روحیه‌ی بازیكنانم را شروع كرده‌ام.

قلعه نوعی با تاكید بر ارایه بازی جوانمردانه از سوی تیم استقلال، تصریح كرد: به عنوان مربی، فشار و مسوولیت بیشتری احساس می‌كنم و امیدوارم بازیكنان هر دو تیم، با رعایت ادب و احترام به حریف و تماشاگران، فوتبال جوانمردانه‌ای را ارایه دهند.