تبیان، دستیار زندگی

با بهترین شگردهای رهبری برای مدیران آشنا شوید

کتاب «بزرگی چگونه است؟» با عنوان فرعی «بهترین شگردهای رهبری برای مدیران» نوشته «جِرمی دونُوان» به فارسی ترجمه و منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کتاب «بزرگی چگونه است؟

پاداش افراد موفقی که کارها را به خوبی پیش می‌برند، این است که سمت‌های مدیریتی به آنها داده می‌شود. حتی آن افراد خوش‌اقبالی که مدرک مدیریت ارشد کسب و کارشان را دریافت کرده‌اند، به خوبی برای چالش‌هایی که هرروزه پیش رو خواهند داشت، آماده نیستند. مدیران تازه‌کار و کم‌تجربه به مجموعه‌ای از بهترین شگردها و درس‌ها نیاز دارند که آنها را به سوی برتری، هدایت کند.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» حاوی شگردهایی علمی برگرفته از رخدادهای دانشگاهی، زبان داد و ستد و رسانه‌های مشهور، برای استفاده مدیران است. جِرمی دونُوان، هدف خود را از نگارش این اثر، ارائه دیدگاهی رقابتی به مدیران کنونی و بلندپرواز، عنوان کرده است.

روش کار او به این شکل بوده که یافته‌های خودش را درباره چگونگی رهبری، بازاریابی، نوآوری و پیشرفت شخصی در اختیار مخاطبان بگذارد. این راهنمایی‌ها از تجربه شخصی او، اتفاقات دانشگاهی، ادبیات غیرتخیلی در حوزه داد و ستد و اتفاقات مشهور در رسانه‌ها سرچشمه گرفته است. تمرکز او بر مهارت‌های مدیریت عمومی و کاربردی بوده که در طول تحصیلاتش در دانشکده داد و ستد دانشگاه شیکاگو داشته است.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» با ترجمه زروان بختیار در ۶ بخش و ۲۹ فصل تدوین شده و در شمارگان ۷۰۰ صفحه و با بهای ۱۶ هزار تومان از سوی موسسه انتشارات آسمان نیلگون، منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

منبع: مهر